snekkeren Startet 9.Mai.2006 Del på Facebook Startet 9.Mai.2006 hei kan noen hjelpe meg!!! jeg tenkte at jeg skal ordne båten min til sommeren så jeg blir kongen på sjøen...men det er en tinge jeg mangler, og det er klistremerkene som skal stå på siden av båten min...klistremerkene skal være de samme som originale...kan noen hjelpe meg med å si hvor jeg får kjøpt disse merkene.... god sommer alle sammen.....;) Sitér dette innlegget Link to post
Netthandel Svart 9.Mai.2006 Del på Facebook Svart 9.Mai.2006 Hei! Mulig Baatplassens Jorg-1 kan hjelpe deg... Se denne tråden: Tråd om dekaler til Draco 3000 ++ Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 9.Mai.2006 Del på Facebook Svart 9.Mai.2006 Du kan også prøve å sende en mail til: obben@online.no. Dette er reklametjenester i Arendal. De lager forskjellige båtdekaler. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
hjalmar Svart 9.Mai.2006 Del på Facebook Svart 9.Mai.2006 Du kan logge deg inn på: http://www.dracoboats.no/ De kan hjelpe deg med dekor til Draco. Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 9.Mai.2006 Del på Facebook Svart 9.Mai.2006 Hei gutta med Dracoer. Jeg har annonse på qxl vedr Draco merker. Holder nå på med mal av dekorstriper til 1800,2000,2100,2300 og 2400. (Kommer iløpet av ca 2 uker og vil annonsere dette her på Baatplassen. Har laget dekor til 2500TC og 3000SB. 2 stk Draco merker i str. 68 cm x 10 cm og 2 stk Draco merker i 30 cm x 4,5 cm Leveres i mørkblå. Det kommer en str til i 50 cm x 7 cm etterhvert. (2 uker). Da også i sølv,rød og mørkblå. kr.298,- Frakfritt. Det er bare å spørre om jeg kan hjelpe med noe..... Send en IM eller mail: jvolde@online.no Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.