Cato Startet 25.August.2003 Link til dette innlegget Startet 25.August.2003 Er det noen som vet hvor man kan få tak i teaklaminat med sorte nater til dørk? Synes dette ser penere ut enn finerplatene med hvite striper som du kan få hos Maritim etc. Noen som har erfaring med dette? Trenger du kantlister på luker etc med dette belegget? Mvh Cato Sitér dette innlegget Link to post
Grunna Svart 25.August.2003 Link til dette innlegget Svart 25.August.2003 Http://www.billingstadtrelast.no/, ved Sandvika, har det. Se under kryssfiner og dørkplater. Sitér dette innlegget Mindre langkjølte soloseileres kortere langturklubb Link to post
Eppa Svart 25.August.2003 Link til dette innlegget Svart 25.August.2003 Billige var de nå ikke !! Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 25.August.2003 Link til dette innlegget Svart 25.August.2003 Trenger du kantlister på luker etc med dette belegget? Jeg har tilsvarende dørkplater, uten noen form for kantlister. Dersom platekantene får et kraftig støt, kan en bit bli slått av, men det er ikke umulig å lime på igjen. Vet ikke hvor platene er å få tak i, da de lå ferdig i båten min. Sitér dette innlegget Link to post
Cato Svart 26.August.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Platene hos Billingstad trelast ser ut til å være laget av "ekte" teak med gumminater osv. Det jeg er ute etter tror jeg er et laminat produkt. Forøvrig var prisen "litt i overkant" Mvh Cato Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Platene hos Billingstad trelast ser ut til å være laget av "ekte" teak med gumminater osv. Det jeg er ute etter tror jeg er et laminat produkt. Forøvrig var prisen "litt i overkant" Mvh Cato Neida, det er kryssfinerplater, men det øverste teaklaget er hele 3mm tykt. Det billigste er å kjøpe en vanlig teakfinerplate og frese spor i den, som du deretter nater med f.eks Sikaflex 290 DC. Ulempen er at det ytterste laget er knapt synlig tykt, så platene må behandles pent. Prisen er vel omlag en fjerdedel, men like pent blir det ikke. GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
BK Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Eksotisk kryssfinner oljet med ovatrol ser meget bra ut (Billig) Sitér dette innlegget Link to post
Terje Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Prøv Oslo Finnerfabrikk... Sitér dette innlegget Terje Nidelv 300 sport Volvo penta D6 Link to post
beb Svart 12.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2005 trebo fibo lager disse platene du er ute etter. disse tåler mye juling og fukt til forskjell fra teakfiner - anbefales Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 12.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2005 disse laminat arkene fåes på combikraft (laminathuset). leveres i str 122x244, eller på mål... Sitér dette innlegget Link to post
Hanto Svart 13.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2005 Maritim i Arendal har det du er på jakt etter. Maritim.no Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 13.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2005 og maritim kjøper de av combicraft, og legger på 50%.... Sitér dette innlegget Link to post
Baatmannen Svart 28.September.2006 Link til dette innlegget Svart 28.September.2006 (redigert) og maritim kjøper de av combicraft, og legger på 50%.... Vet du hvor Combicraft holder til? Finnes det en nettside? Har planer for dørken jeg også. Hilsen Baatmannen Redigert 28.September.2006 av Baatmannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Haber Svart 29.September.2006 Link til dette innlegget Svart 29.September.2006 Ingen hjemmeside, men resten av kontaktinfo har du her: Combi Craft AS Sogn Industrifelt 3275 Svarstad Telefon: 33155700 Telefax: 33155701 Epost: post@combicraft.no Lykke til Mvh Haber Sitér dette innlegget 'A Sailor's Joys Are as Simple as a Child's' - Bernard Moitessier "Jag behöver inte ståhöjd när jag sover, och när jag är vaken seglar jag..." PeterK Link to post
Baatmannen Svart 3.November.2006 Link til dette innlegget Svart 3.November.2006 Har nå bestilt plater hos Combi Craft. Må si de hadde litt andre (rimeligere) priser enn Maritim, ja. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 3.November.2006 Link til dette innlegget Svart 3.November.2006 Jammen så skriv prisene da mann Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Baatmannen Svart 3.November.2006 Link til dette innlegget Svart 3.November.2006 Beklager. hehe Han hadde ikke prisen helt i hodet, men han antok ca. 900,- pr. plate. Dette var 15mm teaklaminat med lyse nater - 120 X 240cm. Jeg har bestilt 2 stk. Ca. 8 ukers leveringstid. Sitér dette innlegget Link to post
Solgangsbris Svart 3.November.2006 Link til dette innlegget Svart 3.November.2006 Ellers finnes Flexiteek. Er det noe sånt du er ute etter? http://www.flexiteek.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Baatmannen Svart 3.November.2006 Link til dette innlegget Svart 3.November.2006 (redigert) Ellers finnes Flexiteek. Er det noe sånt du er ute etter? http://www.flexiteek.com/ Joda, det er noe slikt jeg er ute etter. Laminat med minst mulig vedlikehold. Ikke helt det samme som ekte teak, men utseende er nesten det samme. Vet du forresten noe om priser på Flexiteek? Jeg lander på ca. 1800,- for hele dørken i min Sollux 24 med plater levert fra Combi Craft. Dette er ca. 6 kvadrat. Redigert 3.November.2006 av Baatmannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 3.November.2006 Link til dette innlegget Svart 3.November.2006 Skal du dekke 120x240 med Flexiteek må du ut med 9000.- minst ! Så du kan plusse på en null til i regnestykket. Flexiteek er dyrere enn helved teak. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 3.November.2006 Link til dette innlegget Svart 3.November.2006 Veit ikke om det er samma plass dere snakker om , men har jo vært div plater tils på Finn.no ei stønn nå.Og dem var det ok pris på , skulle kjøpt dem selv men jeg må ha svarte nater da resten av dørken er det . >Synd for meg da jeg syntes prisen var bra . Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Baatmannen Svart 3.November.2006 Link til dette innlegget Svart 3.November.2006 (redigert) Veit ikke om det er samma plass dere snakker om , men har jo vært div plater tils på Finn.no ei stønn nå.Og dem var det ok pris på , skulle kjøpt dem selv men jeg må ha svarte nater da resten av dørken er det . >Synd for meg da jeg syntes prisen var bra . Tine II Sjekk med Combi Craft, da vel. Mulig de har med sorte nater og til samme pris. Tlf: 33155700 Redigert 3.November.2006 av Baatmannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 3.November.2006 Link til dette innlegget Svart 3.November.2006 Http://www.billingstadtrelast.no/, ved Sandvika, har det. Se under kryssfiner og dørkplater. Billige var de nå ikke !! Støtter dette. Tror Maritim har slike plater i høsttilbud-katalogen. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Sigurd Svart 3.November.2006 Link til dette innlegget Svart 3.November.2006 Skal du dekke 120x240 med Flexiteek må du ut med 9000.- minst !Så du kan plusse på en null til i regnestykket. Flexiteek er dyrere enn helved teak. Helt sprøtt, men sikkert riktig. Hva er det som er så gjevt med teak etterligning???? Kaldt, dødt og klikk-klakk-følelse...livløst. Legg heller billig linoleum eller lignende. Gi meg 9000 og jeg legger 120x240 valgfritt opptil 15mm tykk skikkelig Burma ...materialer og alt inkludert etter eget ønske... til samme prisen. 40-45mm bredder!! Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 3.November.2006 Link til dette innlegget Svart 3.November.2006 Gi meg 9000 og jeg legger Ikke f**n, jeg legger billigere selv! Jeg sa jo fexi er dyrere enn hel ved. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.