Jump to content

Hvem er disse bøllene?


bliss X

Recommended Posts

Det er sikkert ikke siste gangen disse tar seg til rette.

:nonod::nonod:

Det er nok ikke det.... desverre... lå for noen helger siden i gjestehavnen i Langesund, der må må man selvsagt regne med bråk og festlogheter.... men observerte jo litt der jeg satt og kikket...

 

Det er ikke ungdommen som er de værste, men det er oss feite førtiåringer som er de værste... det er ikke mulig å snakke til oss siden vi alltid vet best om alt og alle... spesielt etter at vi har tømt en halv flakse cognac, flaske gin eller en halv kasse øl..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Om det er de samme bøllene som i fjor lå i gjestehavna i Horten med høy musikk vet jeg ikke, men etter beskrivelsen er det tydelige paraller mellom episoden i Holmsbu og den i Horten.

 

Vi lå der i september i fjor. Havnevert Henning var på ferie, og de benyttet sjansen til å spille musikk fra et fett stereoanlegg for halve Horten. Godt voksne karer, med godt med gryn mellom henda. Disse var hjemmehørende enten i Sande eller Holmestrand. Jeg tok bilder av disse men vil ikke legge disse ut her. Båtene de førte var i størrelse 40 fot pluss - minus.

 

Jeg kan godt tenke meg å printe ut bildene og ta meg en biltur ned i Holmsbu og vise dem fram der. Er dette de samme burde gjestehavnene være stengt for disse en stund fremover. Kanskje litt flaut når de tar med barn og unger på tur og blir nektet landligge bortover.

 

At slike gutteturer skal gå over alle støvleskaft er ikke båtfamilien tjent med.

 

Å hive vakthavende i havna i vannet er totalt uakeptabelt.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Etter min mening er det totalt uakseptabelt å ikke la seg bli tilsnakket til.... vi da er da voksne oppegående mennesker som selvsagt tar til etteretning når vi blir tilsnakket.... litt folkskikk har vi vel...

 

Det er greit med å ta bilder av slike krabater, kan komme godt med i fremtiden..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Denne saken havner fort i retten, ettersom den har fått såpass med medieoppstyr, og håper virkelig de skadelidende her kjører saken helt ut. Slik at de skyldige får noen klekkelige bøter...

Men på en annen side så blir de vel bare å sitte å skryte/mimre om den dyre festen de hadde i Holmsbru når de tar seg tilrette en annen havn.

 

Ahh... slikt pakk er vi ikke tjent med...

 

LODDA

Link to post
Share on other sites

Litt rart er det at det er svære 40 + båter som går igjen når det er noe bråk et sted .Er det pappagutter som har fått alt trøkt opp en viss plass , eller har dem ikke bedre vett ? Syntes det er litt rart at det er samma greia vær gang det er noe bråk ,store båter med små hjerner . Men slapp helt av , det kommer flere mange flere .Men ikke sikkert alle har like liten hjerne .

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Bøter til sånna tullinger er som å hive vann på gåsa eller no sånt .

 

Tine II

Ja bøter er nok ikke løsningen, Men en liste med navn på båt og personer som distribueres til havner vil jo fungere :drink:

ja, til Skuddpremie på Hekksjøgeneraler !!

Det er land som er farlig, ikke vann !.

Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke ute etter å straffe noen, men det kunne vært greit å funnet ut hvem disse karene er så man vet hva man kan risikere. En ting er bråk og spetakkel, en helt annen ting er å gå fysisk til angrep på folk.

 

Hvis det er en gjeng godt voksne karer som drar rundt i 40 fotere i dette området, bør de være relativt lette å kjenne igjen.

 

Fint hvis du tar en tur til Holmsbru og viser fram bildene dine, Astor.

Link to post
Share on other sites

det er oss feite førtiåringer som er de værste... det er ikke mulig å snakke til oss siden vi alltid vet best om alt og alle... spesielt etter at vi har tømt en halv flakse cognac

:flag: Jeg kunne ikke ha sagt det bedre selv --- dette er jo HELT riktig!!! :lol: Det er kort og godt en naturlov. :smash: Slik er livet etter de firti!! :wink:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Det ble cognac og blondiner av denne tråden også.

Så da har vi konkludert følgende:

Alle bøller er over 40 år, har stor flybrigdebåt, kone (eller andre damer) med lyst hår og de elsker også konjakk. Når de ikke spiller musikk på full guffe hele natta (for å overdøve blondinnene kanskje) kjører de sine båter på grunn på godt merkede skjær fordi de hele tiden stirrer på kartplotteren der de antakelig ser speilbilder av blondinnene som soler seg toppløse på soldekket på flybridgen.

Enklere kan det da ikke bli :lol:

 

løsningen er ganske enkel - ha en lydisolert sportscruiser og hold blondinnene innendørs.

Link to post
Share on other sites

Om det er de samme bøllene som i fjor lå i gjestehavna i Horten med høy musikk vet jeg ikke, men etter beskrivelsen er det tydelige paraller mellom episoden i Holmsbu og den i Horten.

Det er nok ikke de samme mennen Astor. Etter hva noenlunde informerte kilder sier så var de nok fra Drammen og Svelvik (dessverre). Det skal heller ikke ha vært deres egne båter.

mvh Knut Erik

Link to post
Share on other sites

Etter å ha snakket med andre som var i Horten i fjor, så var disse bråkmakerne der fra Drammen - Hokksund-området. Kanskje vi har en parallell her?

 

 

Greit å ta til fleipetonen her, men disse premieiditotene ødelegger så enormt mye av hyggen for de andre i nærheten. Synd det ikke finnes et felles forbund for de som driver marinavirksomhet. Da kunne man varslet og satt en stopper for den slags ødeleggende virksomhet.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...