Jump to content

Sea Sea åpner nye websider


Suzuki

Recommended Posts

Og Båtvarehuset har åpnet butikk på Ryen i Sandstuveien 70 ved "Philips Bygget".

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Ja, båtsjapper får en aldri nok av. Jeg som bor i "innlandet" (Skjetten ved Lillestrøm) er egentlig priviligert. Jeg har to utmerkede butikker innen 5 min kjøretid med bil og nå Båtvarehuset et par mil unna. Alle tre på rette siden av fjorden så jeg slipper å kjøre gjennom byen. Og ikke er det langt til Malfix på "rette siden" av Oslo heller. De to i nærområdet er TSG Båt og Motorservice AS i Strømmen, og Aktivmarin AS på Åråsen. Begge anbefales.

 

Var en aldri så liten inspeksjonstur i båten idag og så at jeg trenger mer "tørrball" for å ta fuktighet når det blir mildere i været med vekslende temperatur. Får ta en tur til Ryen og inspisere Båtvarehuset da. Spennende med nye båtsjapper.

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

De to i nærområdet er TSG Båt og Motorservice AS i Strømmen, og Aktivmarin AS på Åråsen...

 

Er fullstendig ubrukelige begge to. Forsøkte å få fatt i en helt vanlig eksospotte fra VETUS;som de begge forhandler, men neida. Først etter mye om og men og bortforklaringer om hvor vanskelig dette kunne være,og lang tid det kom til å ta, ga jeg opp. Den på Åråsen er noe av det værste jeg har vært borti, og jeg har vært borti endel...

 

Maritim og særlig Sea Sea veit i alle fall hva service er. Betjeningen på Sea Sea sirkler diskret i bakgrunnen, og kommer såsnart du gir et signal om at du trenger hjelp.Maritim var dårlig, men har tatt seg skikkelig opp. Matcher dog ikke Sea Sea enda.

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Og Båtvarehuset har åpnet butikk på Ryen i Sandstuveien 70 ved "Philips Bygget".

Lars H.

 

Titta litt på sia der under SUPERTILBUD , hehe . Jaja kan jo så være det , men kjekt med flere sjapper . Etter første turen/handelen hos Sea Sea , så¨er valget lett . Knall plass og knall service .

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Nå er det vel ikke slik at en gifter seg og lover "evig troskap" til en båtsjappe. Selv velger jeg å handle der det til en hver tid er mest praktisk og billigst. For meg skal det mye til for å dra til Sandvika eller deromkring dersom jeg får samme varen til fornuftig pris 5 min. unna. Men er tilbudet godt nok, drar jeg gjerne de ekstra milene gjennom Oslo. Eller jeg handler via nettet dersom det passer best.

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Selvsagt handler jeg til envær tid der det er best pris , men utgangspunktet er Sea Sea meget bra . Kommer inn i ei sjappe som har alt og veldig hyggelige folk der og topp service , har foresten nettopp bestilt fra ei nettsjappe i helga som var billigst på det jeg skulle nå. Så må ikke handle et sted , langt i fra der det er billig er jeg å finne . Har 4 sjapper her i denna lille byen , den ene sjappa er dyrere enn den andre .Når vi ser priser på nettet og nettet har jo snart alle . Da kan du nesten lure på hvordan dem får solgt noen ting . Stykt å si det men og handle her i by'n er døfødt , kun vis det haster og du må . men eller's handler jeg der jeg finner best pris , og jeg leiter nettet rundt mye før jeg taster på kjøp .

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

...Sea Sea veit i alle fall hva service er

Hmm, i min spede båteierbegynnelse (for ca. 7 år siden) kjøpte jeg et Wallas varmeapperat der (samt annet utstyr for ca.25 000,-). Det fungerte ikke, og jeg leverte det inn igjen. (Vifta fungerte ikke, så varmeelementene holdt på å smelte.) Da jeg kom tilbake for å hente det, fikk jeg også en regning på 150,- for frakt. Butikksjefen(?) sa det var importøren som hadde krevd dette, og at jeg måtte betale. Jeg spurte om ikke det også gikk på garantien, men nei. Jeg betalte uten ett ord, ringte importøren som bekreftet at de selvfølgelig ikke hadde tatt noe som helst for det.

Jeg vært i Seasea én gang etter dette for å kjøpe noe jeg måtte ha, og den jeg fikk hjelp av var absolutt hyggelig og hjelpsom. Desverre så det ut som den samme personen fortsatt var leder der, så jeg kjører fortsatt heller til Maritim.

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

"Maritim og særlig Sea Sea veit i alle fall hva service er. Betjeningen på Sea Sea sirkler diskret i bakgrunnen, og kommer såsnart du gir et signal om at du trenger hjelp.Maritim var dårlig, men har tatt seg skikkelig opp. Matcher dog ikke Sea Sea enda."

 

Helt enig, Suzuki.

Redigert av Pellegutten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...