eysteind Startet 13.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 13.Mars.2007 Hei! Ser etter en enkel dørvrider til dørene innvendig i båten (lukket båt). Vil helst ha dørvridere uten låsekasse, for å slippe å felle inn denne, men finner ikke det noen plass. Noen tips? Et annet alternativ er noe ala det maritim selger til skap: Noen som vet om det finnes tilsvarende til kabindører? Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 15.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2007 Ingen som vet hvor eg kjøper dørvrider uten låsekasse? Ser bavaria har dette: Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 15.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2007 ingenting hos maritim, vetus eller watski ihvertfall. Ser selv etter noe lignende, dørklinka på dodøra faller ut hele tiden. Sitér dette innlegget Link to post
«Sjøbris» Svart 15.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2007 (redigert) Hei Det går ikke å ha vrider uten låskasse, men det går fint å ha en låskasse med bare vriderfunksjon. Det er den vi ser på bildet. Hvis dere ikke vil felle inn til låskasse, finnes det utenpåliggende låser. Dere har sikkert sett dem på dører til skjul og til kjellere. I og med at jeg er dørselger , kan jeg sjekke litt rundt etter maritimt beslag på jobben. Så fant jeg denne, men det er jo i Sverige, da. Redigert 16.Mars.2007 av Skorgenes 1964 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 15.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2007 Kansje denne se også art. nr. 2890,2799, Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 16.Mars.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2007 takker for svar... Fant et par uten "nøkkelhull" hos båtutstyreren: Selv om disse ikke var dei smekreste, funker dei sikkert... Sitér dette innlegget Link to post
ulysses Svart 16.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2007 Noen av de bedre håndtakene jeg har sett lages av Southco. Offshore serien deres benyttes bl.a av X-yacht. http://www.southco.com/product/class.aspx?cid=7409&ctid= Strøm er importør i Norge. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.