MartinN Startet 16.Mai.2007 Del på Facebook Startet 16.Mai.2007 Hei, Jeg forsøker å få til en hyggelig sammenkomst med Baatplassens medlemmer for en øl og en båtprat.. Lodder derfor stemningen for dette.. Hvis det er flertall for et slikt møte skal jeg ta initiativet til et hyggelig treff.. Primært vil treffet holdes i Oslo og omegn et sted! Det er egentlig bare snakk om en ølkveld, ikke noe voldsomt arrangement! Håper mange har lyst og tid!! Martin Sitér dette innlegget Link to post
MartinN Svart 16.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2007 Ingar, kan du "lime" denne meningsmålingen? Takk! Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 17.Mai.2007 Del på Facebook Svart 17.Mai.2007 Jeg svarte "Nei", og fikk ikke avgitt stemme da jeg ikke hadde "svart på alle spørsmålene" dvs: angitt på hvilken dato det passet best. Dette er på det tidspungtet vi arrangerer Hortentreffet, og et slikt "konkurrerende" arrangement i forkant av ferien er vel det vi ønsker oss minst av allt etter dårlig vær. Det er på Hortentreffet du treffer ansiktet bak nicknavnet, og kan utveksle erfaringer over et glass øl eller to. Og husk, overskudd fra treffet doneres ubeskåret til driften av baatplassen.no Mitt forslag, legg heller denne kvelden til en helg på vinterstid Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Poseidon Svart 17.Mai.2007 Del på Facebook Svart 17.Mai.2007 Jeg svarte "Nei", og fikk ikke avgitt stemme da jeg ikke hadde "svart på alle spørsmålene" dvs: angitt på hvilken dato det passet best. Det samme skjedde for meg. I tillegg må jeg innrømme at kombinasjonen "ølsamling" og båtliv ikke klinger spesielt harmonisk i mine ører Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Janoho Svart 17.Mai.2007 Del på Facebook Svart 17.Mai.2007 Det samme skjedde for meg. I tillegg må jeg innrømme at kombinasjonen "ølsamling" og båtliv ikke klinger spesielt harmonisk i mine ører Hvorfor ikke, jeg syns det klinger veldig bra. Det tror jeg mange andre er enige i med meg også. Dessverre er jeg ikke i Oslo i juni, ellers skulle jeg gjerne deltatt. Det er slike tiltak som dette som det bør være flere av. Så derfor Martin N, ikke hør med de som mener det ikke passer seg eller at datoen er dårlig pga. Hortentreffet! Tror neppe at dette er en konkurrent til hortentreffet da settingen er andeledes og at det er et familietreff. Hortentreffet kommer neppe til å lide noen skade Jon Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 17.Mai.2007 Del på Facebook Svart 17.Mai.2007 Slik jeg oppfatter dette er det et snakk om et "pubtreff", ikke båttreff på sjøen?? (Har lagt til ett svaralternativ på siste spørsmål) Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 17.Mai.2007 Del på Facebook Svart 17.Mai.2007 Kall det hva du vil. Et slikt arrangement vil konkurrere med Hortentreffet, da flere kun har anledning til å avsette en kveld eller ei helg i en hektisk sessong til å treffe andre fra båtplassen. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Marwin Svart 17.Mai.2007 Del på Facebook Svart 17.Mai.2007 Hadde vært trivelig å hilse på "gjengen"!! Frekventerer Tigerstaden i slutten av juni... Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
SpaceCab Svart 17.Mai.2007 Del på Facebook Svart 17.Mai.2007 Da kan jo vi som ikke skal til Horten ta en øl eller to Sitér dette innlegget Link to post
MartinN Svart 17.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2007 (redigert) Jaja, dette forslaget har da virkelig ikke til hensikt å konkurrere med Hortentreffet, det er bare et forslag om en pubkveld. De som ser på dette arrangementet som et arrangement som har til hensikt å utkonkurrere Hortentreffet får dessverre tro hva de vil! Det er synd noen tror det, men men.. Hvis det skal være slik at man ikke kan fremme et forslag for en sosial aften uten at det skal få reaksjoner i form av at noen har "planer" om å utkonkurrere andre arrangement er dette svært uheldig! Hvis noen ikke liker kombinasjonen "øl og båtprat", ja så finnes det mye annet godt drikke. Det er vel selskapet som teller... Jeg ønsker kun en pubkveld med litt sosial hygge, intet mer - intet mindre! Det vil alltid finnes noen som er negative til noe slikt, men tror de fleste synes det er hyggelig at noen tar initiativ til litt sosial hygge.. Martin Redigert 17.Mai.2007 av MartinN (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
snorken Svart 17.Mai.2007 Del på Facebook Svart 17.Mai.2007 I tillegg må jeg innrømme at kombinasjonen "ølsamling" og båtliv ikke klinger spesielt harmonisk i mine ører Det kan jo kalles "Et par forfriskninger og båtprat" Sitér dette innlegget Link to post
New Attitude Svart 17.Mai.2007 Del på Facebook Svart 17.Mai.2007 Bor i Nord-Norge, så det blir litt vanskelig. Men, et kjempe-positivt initiativ! Sitér dette innlegget Dufour 40 Performance Link to post
Brutus Svart 17.Mai.2007 Del på Facebook Svart 17.Mai.2007 Bor i Kirkenes, så det blir minst like vanskelig. Men jeg synes også at det hørtes positivt ut. Men jeg er jo av og til i Oslo ifb. med jobb. Men da er det som regel bare en kort stund eller man tar flyet videre til utlandet. Så man får bare sett Gardermoen. Men er jo også på besøk av og til i Drøbak og Son området, men hva om man ser en båt på brygga som har Båtplassen-vimpel, er det bare å ta kontakt da, hvis det er folk i båten..? Eller blir det et hakk for påtrengende..??? Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 17.Mai.2007 Del på Facebook Svart 17.Mai.2007 Kan ikke tenke meg at det er påtrengende, er ikke det endel av vitsen med vimpelen. Å gi seg til kjenne mener jeg Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
OT-flyktning Svart 17.Mai.2007 Del på Facebook Svart 17.Mai.2007 Det synes jeg også. Men likevel har jeg en gang opplevd at jeg skulle hilse på skipperen på en vimpelskute og fikk som svar (sånn omtrent): "Hææææ? Ååååh vimpelen! Ja, den har jeg overtatt sammen med båten. Aner ikke hva det er for noe" Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 17.Mai.2007 Del på Facebook Svart 17.Mai.2007 Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Brutus Svart 17.Mai.2007 Del på Facebook Svart 17.Mai.2007 Ja, med snart 11000 medlemmer her, så må jo halve fritidsbåt-flåten være med, eller ha hørt om Baatplassen... Hvilken planet kom han fra..??? Ja, det er vel litt forskjell her i Nord i så måte, her er det bare å hive seg ombord for en kaffe. Baatplassen-vimpel eller ei... Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 17.Mai.2007 Del på Facebook Svart 17.Mai.2007 Bor i Nord-Norge, så det blir litt vanskelig. Bor i Kirkenes, så det blir minst like vanskelig. Da kan dere kanskje arrangere deres egen BP pub? Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Zach Svart 17.Mai.2007 Del på Facebook Svart 17.Mai.2007 Da kan dere kanskje arrangere deres egen BP pub? Det har vi her i Sandnessjøen. Hver lørdag, men bare i vintersesongen. Og uten øl. Kaffe og nystekte vafler holder lenge. Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 17.Mai.2007 Del på Facebook Svart 17.Mai.2007 Svarte ja, men nei på det andre spørsmålet, da jeg ikke tenker å reise til oslo for dette... Men jeg er med hvis det er i stavangerområdet Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 17.Mai.2007 Del på Facebook Svart 17.Mai.2007 Kan ikke tenke meg at det er påtrengende, er ikke det endel av vitsen med vimpelen. Å gi seg til kjenne mener jeg Helt enig - bare ta kontakt... Vi fikk heist BP vimpelen i helgen som var Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 17.Mai.2007 Del på Facebook Svart 17.Mai.2007 Da kan dere kanskje arrangere deres egen BP pub? Jada, ikke noe problem det. Sandnessjøen , Nesna og Alstadhaug er jo ikke så voldsomt langt fra hverandre. Men Kirkenes blir litt skivebom i så måte. Det er +/- 100 mil. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 18.Mai.2007 Del på Facebook Svart 18.Mai.2007 I tillegg må jeg innrømme at kombinasjonen "ølsamling" og båtliv ikke klinger spesielt harmonisk i mine ører Hva er galt med det ?????. Nyt livet og en god øl hører med. Som Tuborg sier: Øl til tørst ikke til trøst. Med vennligst hilsen "FRU BEN SIN" Sitér dette innlegget Link to post
Daffy Svart 18.Mai.2007 Del på Facebook Svart 18.Mai.2007 Kan ikke tenke meg at det er påtrengende, er ikke det endel av vitsen med vimpelen. Å gi seg til kjenne mener jeg Jo det mener nå iallefall jeg også Jeg har ikke noe plass til vimpelen men jeg har klistremerker i rutene som for meg virker på samme måte. Sitér dette innlegget Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk. 2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5. Link to post
Tine IV Svart 18.Mai.2007 Del på Facebook Svart 18.Mai.2007 Kunne kansje skippa juni som alt , da det det kræsjer med treffa våres . Men pubtreff passer vel kansje bedre om vinter'n , da dem fleste har skuta på land .Vil dere treffe BP folk så er det bare å stikke innom Horten gjestehavn , denne helga så langt i finværet ligger det 6 BP båter her . Men ikke stort annet å gjøre heller vel , er ikke direkte finvær idag .Det blåser litt for mye til at jeg går videre idag , selv om det var planen . Men får ikke gjort stort med været desværre. Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.