Jump to content

Rabattordning på Diesel For Medlemmer


LALUNA II

Recommended Posts

Har i dag fått en rabattavtale som gjelder for alle baatplassens medlemmer

Avtalen gjelder kun for de som fører baatplassen vimpel :sailing:

 

Rabatten er - 15 øre på laveste Dieselpris hos flekkeroy.jpg på Flekkerøya ved Kristiansand

Avtalen gjelder forløpig ut året

 

Ring Sverre før ankomst på mobiltelefon 93042594 så er dere sikker på å få rabatten i tilfelle det er ekstra hjelp som er der og betjener anlegget for han .

 

 

 

En stor takk til Sverre for avtalen :seeya:

 

PS! dagens dieselpris 6,89 - rabatt for medlemmer

Redigert av LALUNA (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Det var hyggelig! Jeg fyller minst en gang i året hos Flekkerøy Tankanlegg. I tillegg til sørlandets hyggeligste dieselpris er det en veldig trivelig betjening på anlegget! :flag:

 

Etter rask hoderegning er baatplassen vimpelen tjent inn på under to fyllinger! :wink:

Link to post
Share on other sites

For alle andre med Hydro texaco stasjon, i nærheten, så får man 40 øre litern i rabatt med yx mastercard.

 

Sommerkampanje YX MasterCard

 

7. mai starter en landsdekkende kortkampanje på våre YX bensinstasjoner og vi gir en kjempegod rabatt til alle våre kunder med YX MasterCard.

 

 

Ta en tur innom din nærmeste YX bensinstasjon og be om kampanjetilbud på YX MasterCard. Du vil få en knallgod rabatt på hele 40 øre per liter på pumpepris i hele sommer når du tanker med kortet.

 

Kortet har ingen årspris, det er ingen varekjøpsgebyr eller andre gebyrer. Vi gir også hver 6. vask gratis automatisk ved bruk av kortet. Les mer om kortet her

 

Kampanjetilbudet gjelder også for de som allerede har YX MasterCard og for kunder med tilleggskort.

 

Tilbudet er uavhengig av forbruk.

Link to post
Share on other sites

Ring Sverre før ankomst på mobiltelefon 93042594[/b] så er dere sikker på å få rabatten i tilfelle det er ekstra hjelp som er der og betjener anlegget for han .

Han skulle fått seg VHF, slik at vi kunne kalle ham opp på f. eks. L2..? :cool:

MVH Ole B

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

'78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut

Link to post
Share on other sites

Har i dag fått en rabattavtale som gjelder for alle baatplassens medlemmer

Avtalen gjelder kun for de som fører baatplassen vimpel

 

Hvor kan vi få tak i baatplassen vimpel?

Mener å ha lest at det er tomt for vimpler, og et klistermerke er vel ikke godt nok :confused:

Klistermerker holder ikke ....Men :sailing: får du kjøpt på Treffet for kr 200.- vi har noen igjen :seeya:

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Det var utrolig - det må vel være Norges billigste diesel. Jeg klarte i sommer å få diesel for kr 6.68 (norske) et "sted" i Sverige og synes det var bra (avgiftsfri + uten moms fordi jeg var fra Norge og hadde "stor" båt, registrert i Skipsregisteret i Norge- NOS [rettet fra NIS til NOR etter kommentar fra medlem på BP] Noen fordeler er det visst med å ha båten registrert i NIS). Håper at jeg neste gang kan fylle på den avgiftsfrie øya Helgoland - blir spennende å se hva som er prisen der. I 2003 betalte jeg 0.63 euro per liter diesel på Helgoland. I Kiel betalte jeg sommeren 2006 1.16 euro per liter.

Redigert av roaldbj (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 10 måneder senere...
Har de bare diesel på Flekkerøya? Hadde vært fint med en fornuftig pris på båtbensin også...

 

 

enig.. med dagens bensinpriser på over 13 kroner literen skulle jeg også ønske det fantes noen rabatter som hjelper. :-)

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

 

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Link to post
Share on other sites

Mistennklig lav pris dette.. MGO Kanskje?? her på østlandet ligger den på ca 9.75pr liter få km fra raffeneriet..

 

Sjekk dato paa innleggene.

Prisene er dessverre fjoraarets priser. vet du om Framnes fremdeles selger til under 10 kroner? de er vel normalt rimligst i vaar umiddelbare naerhet.

Skulle ha tanket opp for jeg reiste paa jobb, men rakk det ikke.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...