Jump to content

Forlenget badeplattform...


Rolighavn

Recommended Posts

Jeg regnet akkurat ut at det kommer på ca 15000 med mva og frakt til Oslo på min båt. Jeg og svoger, som også har Maxum men 2400scr har vurdert dette i 2 sesonger nå.

For min del tror jeg at jeg venter ennå en vinter til og bruker pengene på ny kalesje denne sesongen :)

 

... Litt usikker merker jeg .... :)

Redigert av Odd Thomas (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hei igjen,

 

Jeg har bestillt!. Fikk svar tilbake fra en Scoot ved fabrikken. Det kommer, som du sier, på ca 15 000 NOK inkl flyfrakt. Leveringstiden nå er 3 uker. I mars er den 10!. Jeg regner med å få lagt teak på den før jeg setter den på. Så jeg er super optimist på at danseplassen er klar til sesongen :lol: . Det er et lite issue med aktervinsjen siden plattformen smaler litt ytterst. Den blir ca 125 cm lang. Det ligger også bilder på nettet når båten ligger på vannet. Liker spesielt at plattformen ikke blir i to trinn, men et helt stykke

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...