Nils1 Startet 8.April.2008 Del på Facebook Startet 8.April.2008 Hei I 1979 kjøpte jeg et plastskrog - type Cato 23. Bare skroget - løftet rett ut av formen på fabrikken på Tjeldstø vest for Bergen , satt på lasetbil og kjørt hjem i hagen. Der bygget jeg et 4X10 meter "hus" hus over båten - og satte igang I løpet av ca 2 år ble dette en staselig snekke - med dekk i magigny/oregon pine - overbygg i meranti finer/hel magogny innredning i helved magogny og finer . I båten satt jeg en Yanmar 2 syl 22 HK diesel. Båten var faktisk meget vellykket - solgte den i 1987 . Den ble solgt gjennom en båtmegler i Bergen som nå r borte vekk for lengst - så ikke mye å hente der Har mange ganger fundert på hvor den ble av. Noe som har sett/hørt om / vet - eller noe slikt ? Hadde vært morro om noen visste noe. hilsen Nisl1 Sitér dette innlegget Link to post
Ceciliestorming Svart 12.Juli.2009 Del på Facebook Svart 12.Juli.2009 Hei. Etter det jeg har fått opplyst av venner, sier de at båten (ble konstruert) av noen på Tromøya utenfor Arendal. Mvh. Cecilie Sitér dette innlegget Link to post
pandora2 Svart 12.Juli.2009 Del på Facebook Svart 12.Juli.2009 Arendal ja, det var nytt....de har ikke noe navn på byggefirmaet eller personer el.lignende? Sitér dette innlegget mvh Tommy Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.