alma Startet 7.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2008 Noen som har handla båt hos Båtonsult AS på tjøme? Synes anonsene er så rare! Bare nysjerrig? Sitér dette innlegget Link to post
Amorøsa Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Ja. Hva vil du vite da ? Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 8.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Bare om båtene er slik de fremstår i annonsene. synes en Fevik 7.15 til 89000 er litt spesielt billig selv om båten har litt liten motor! firmaet skal vel tjene penger de også! Sitér dette innlegget Link to post
Gismo Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Jeg har handlet der. Send meg im om du har spørsmål Sitér dette innlegget Link to post
pete Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 så langt jeg kjenner til dette firmaet er det ok. Sitér dette innlegget Link to post
ola dunk Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 hvorfor kan det ikke sies her??? positivt som negativt???? syns ikke folket skal holde tilbake erfaringer fra forretninger Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 9.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2008 har bare hørt om positive erfaringer, det er vel de samme gutta som driver bilkonsult på samme sted.... og de har i hvertfall bra rykte fernanda Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
LALUNA II Svart 10.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2008 Ringte de og spurte de om hva de ville gi for båten min Tresfjord 26 Lux da den skal selges har fått ny båt Marex 32 Friendship 50000 sa de ...kjøper rasende billig og selger med stor avanse er min konklusjon Skal nå ikke selge gjennom de ...men kjenner ellers ikke til firmaet.. Båten er mer verdt en det ..... Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
alma Svart 10.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2008 Takker for gode svar. Sitér dette innlegget Link to post
Amorøsa Svart 16.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2008 Ja, de er OK tror jeg. At de kjøper billig er vel ikke så merkelig, de ligger lavere ut enn markedet også. Fordelen er jo at en kan bli kvitt båten sin på en grei måte hvis det er ønskelig. De har veldig mye raske skjærgårdsjeeper, og veldig mange av de er merket med solgt skilt. Sitér dette innlegget Link to post
ELISE 1 Svart 16.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2008 Har handlet båt der for 4 år siden. bare positivt fra min side! Sitér dette innlegget Hanto 24 Link to post
princess32 Svart 13.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2010 Tenkte jeg skulle innom der nå snart. Hvor ligger de i forhold til Tønsberg??. Jeg kommer fra son området og går nedover med båt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.