Jump to content

Trenger en Zenith-eller Solex-gasser til en Marna R2


Toivo

Recommended Posts

Lurer på om oljen går noen andre steder enn i bunnpanna? ser at det går to hull i bakkant av bunnen, er disse bare to hull eller fører de noe sted? spørsmålet er vel egentlig om man går tømt all oljen hvis man tømmer den fra bunnpanna?

 

Er det vannpumpa som sitter nede til venstre bak på motoren med bakre motorlabb?

Hvor sitter oljepumpa? er det den som sitter til venstre for svinghjulet, eller den som sitter under til venstre for sveiva?

Med båtførerbevis

Mitt båtprosjekt TOIVO

Link to post
Share on other sites

  • 9 måneder senere...
Heidu, den fargen som marna sa finnes ikke lenger i de registerene her i nærområdet hvertfall. så jeg gikk for pentagrønn. er vel den de bruker per dags dato tror jeg..

 

Takk for svar. Har du noen fargekode på fargen pentagrønn? Har en gammel R2 som trenger en kosmetisk shine i vinter. :smiley:

 

Edit: Fant den hos Maritim. HEMPEL YACHT EMALJE VOLVO GRØNN 0,37 - Art. nummer: 1015-57

Redigert av rpm (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg vil sterkt anbefale og bruke arcanol som grunning og bengalack som toppstrøk, absolutt best holdbart... den maritimlakken er noe av det dårligere jeg har brukt.. bare gå og spør i en fargeforhandler etter pentagrønn så har de den på data'n ;)

Med båtførerbevis

Mitt båtprosjekt TOIVO

Link to post
Share on other sites

  • 5 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...