Jump to content

Etterlyser båtkjøper fra Austevoll


catano

Recommended Posts

Hei.

Jeg har samme båt, båten er ikke farlig den. Båten er god i sjøen og jeg er således fornøyd jeg.

At jeg har dyseleksi det er greit, men jeg har ikke skrevet at båten er farlig, det sto farligt båtkjøp,

Til den som ikke tror på meg eller som ikke tror på noe, så ikke skiv noe i tråden heller da.

 

jeg etterlyser bare tips om evt båtkjøper og annet trengst ikke bli skrevet i denne tråden.

og tro meg hva som ligger bak blir postet noe senere.....

mvh

Catano

Redigert av catano (see edit history)

Mvh

catano

Link to post
Share on other sites

Hei.

Jeg har samme båt, båten er ikke farlig den. Båten er god i sjøen og jeg er således fornøyd jeg.

At jeg har dyseleksi det er greit, men jeg har ikke skrevet at båten er farlig, det sto farligt båtkjøp,

Til den som ikke tror på meg eller som ikke tror på noe, så ikke skiv noe i tråden heller da.

 

jeg etterlyser bare tips om evt båtkjøper og annet trengst ikke bli skrevet i denne tråden.

og tro meg hva som ligger bak blir postet noe senere.....

mvh

Catano

 

Ser fram til avsløringen!

Link to post
Share on other sites

Innlegget er endret av moderator Jeg har nå vært i kontakt med trådstarter og har god fortåelse for at han har den etterlysningen han har. Det kommer på det nåværende tidspunkt ikke til å bli redegjort noe nærmere for grunnen til at han går ut med denne etterlysningen. Men han har absolutt en legitim grunn til å gjøre dette.

Spekulasjoner og synsing ser jeg helst at vi avstår fra. :smiley:

 

Moderatorenes avgjørelser er endelige og kan ikke påklages.

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

Bare nyskjerrig, men hvorfor er ikke dette noe som kan "anonymiseres" og legges frem for oss andre slik at vi andre kan være på vakt eller lære av dette?

 

Har man sagt A, så syns jeg at B og C burde følge etter osv..

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

 

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Link to post
Share on other sites

Innlegget er endret av moderatorDa trådstarter har ytret ønske om det, så stenger jeg denne tråden nå. Når trådstarter ønsker det, kan han få åpnet tråden igjen og frembringe de opplysninger som nevnes.

 

Moderatorenes avgjørelser er endelige og kan ikke påklages.

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

Hei.

Da får en se hvor lenge det går til noen er her og skriver om at det sikkert er catano som bare driver med svada.

Jo mer tull noen skriver jo mer flaut blir for vedkommende når jeg kan komme med svaret.

Jeg har lovet å gi svaret men ikke ennå.

Dersom en er redd for å kome i det problemet saken gjelder er det bare å bruke IM og si hvem du er så får dere svar direkte

det gjelder også deg trymas.

 

mvh

Catano

Mvh

catano

Link to post
Share on other sites

Etter å ha fått endel kritikk for at jeg stengte denne tråden, har jeg nå valgt å åpne den igjen.

 

Prinsippfasthet er en egenskap jeg verdsetter høyt, evnen til å endre mening likeså, ikke lett dette her! :lol: Det eneste du vel kan være sikker på Boywonder er kjeft uansett hvilket valg du treffer, slik er en moderators skjebne og lønnen får du i himmelen, den røde hvor enn den er! :tongue:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...