Jump to content

Seatronic Moss - Norges beste?


Fru Jacobsen

Recommended Posts

Fikk lyst til å legge inn et godord for Seatronic i Moss, ofte når det gjelder forhandlere så ramler de inn i en tråd her etter litt uheldige erfaringer. Etter å ha trålet Europa og USA rundt i mange år etter gode tilbud på båt-tilbehørsfronten, kjørte jeg tilfeldigvis innom nevnte firma. De har jo det ALT! og for en service og vennlighet! nesten helt utrolig - og til en forandring fra mange andre tilsvarende butikker VET de faktisk hva de selger. Det er proffe folk bak disken (og på telefonen) som kan svare på det aller meste du måtte lure på rundt et produkt. Her vil jeg nok fortsette å handle :-)


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

Jeg kan bare bekrefte at jeg er veldig enig , jeg føler jeg blir løftet fram på gullstol hos det firmaet , nå har jeg handlet endel der og konferer ofte med de på mail før jeg evnt gjør kjøp og det er slett ikke uvanlig å få svar på mailer på søndager osv.

Jeg bestiller så varer og de kommer i posten med regning i pakken.

Kjøpte for eksempel et feste til redningsbøye i fjor og sendte mail og sa at jeg ikke likte det , null problem vi sender deg et nytt av en annen type , det lå klart på postkontoret dagen etter. Hva skal jeg gjøre med det andre da spurte jeg, nei det kan du jo ta med til oss om du har turen forbi en gang fikk jeg til svar. Her er altså et firma som gir og gir av sin kunnskap og vennlighet og i det lange løp så viser det seg i de fleste tilfeller at de med det skaffer seg gode trofaste kunder , de stoler tilogmed på gode kunder , jeg tror ikke det er mange som hadde sendt meg varer for 8lapper i posten med vedlagt giro i 2009. (nå har jeg handlet endel der over flere år men alikevel, det er tipptopp å gjøre det slik)

 

Fantastisk

Redigert av Enzo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Kan bekrefte det du sier, og har handlet her i mange år. De har vært behjelpelig med oppgradering av SW plotter jeg har kjøpt brukt, og sitter inne med masse kunnskap om det meste. I tillegg opplever jeg de som konkurransedyktige på priser i de fleste tilfeller også.

Hilsen Ludde

 

Link to post
Share on other sites

Har også bare gode erfaringer med Seatronic. Hjelpsomme, god kompetanse og de viser tillit til kunden.

I tillegg er de blandt de rimeligste sjappene på en del utstyr.

 

Geir :seeya:

 

PS

Etter alt dette skrytet bare MÅ det bli 10% rabatt for BP medlemmene der.. :giggle:

Geir :seeya:     oviklogo2.jpg

Link to post
Share on other sites

Har handlet endel der til min tidligere båt og veldig fornøyd med det.

Nå har jeg byttet båt og trengte ny kartplotter, var innom både både Maritim og Seasea men fikk litt følelse av hjelp deg sjøl og begrenset utvalg.

Tok derfor turen Seatronic i Moss igjen, der ble jeg tatt hånd om av en hyggelig kar som villig demonstrerte de forskjellige modeller og ga gode råd.

Det hele endte med at jeg gikk ut av butikken med kartplotter, aismottaker, TV, motorbrakett og vhf antenne :yesnod: Kjempeservice :flag:

Det er slike butikker vi vil ha :cheers:

 

Mvh

Kjell

Link to post
Share on other sites

Seatronic er også en av dem store sponsorene til Horten's treffet , 2 x 500- gavekort pleier å komme derfra . Har et på veggen her som skulle vært brukt ,som jeg vant ifjor . Skal ha en ny vhf på FB ,den blir selvsagt handla der når jeg for sommla meg til det.

Har handla endel der , som andre sier .Topp service å folk som veit hva dem holder på med , det er ikke alle plasser .

 

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Har handlet 2 stk fargekartplottere, 1 stk gummibåt, 1 stk kompressor kjøleboks og 1 sett snap-davit hos Seatronic og har meget god erfaring med firmaet. Mitt inntrykk er at de kan mer om produktene (i alle fall kartplotterne) enn de andre firmaene jeg sjekket plottere hos. Videre var de billigere (ikke mye, men litt) enn de andre butikkene jeg sjekket.

Link to post
Share on other sites

Hei,

 

Jeg har fått god service hos flere båtutstyrbutikker men Seatronic har det lille ekstra. Tidligere handlet jeg mest postordre fra Maritim, men nå handles det mest hos Seatronic. De tar kunden på allvor, er raske med ekspedring og de har gode kunnskaper om varene de selger. I øyeblikket synes jeg kanskje de er best i klassen!

Link to post
Share on other sites

Alt som handler om kontakt, kundefølelse og nethandel får terningkast 6 i likhet med alle over.

Eneste som får lavt terningkast er selve den fysiske butikken, men dit skal man jo sjelden.

Og for å være pirkete så liker jeg ikke at katalogen på nett er kopi side for side av papirutgaven. Da kan jeg like gjerne bla en pdf av katalogen, jeg ønsker en interaktiv web katalog, nesten slik de hadde før.

Dessuten linker fra hvert produkt til omtale og diskusjon, internett er interaktivt og nettsamfunn må utnyttes.

 

Jeg opplever ofte at prisene er like gode som hos Hjertmans og SeaSea i Sverige.

 

Særlig vil jeg fremheve utrolig god respons på mail !

 

 

mvh,

Ole

Ole
S/Y Algol

Link to post
Share on other sites

Og for å være pirkete så liker jeg ikke at katalogen på nett er kopi side for side av papirutgaven. Da kan jeg like gjerne bla en pdf av katalogen, jeg ønsker en interaktiv web katalog, nesten slik de hadde før.

Det har de skjønt nå. Ta deg en tur og se :cheers:

Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske

med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP!

Link to post
Share on other sites

Har bare god erfaring med Seatronic. Er mellomfornøyd med Maritim på lependen. Synes de ofte er tomme for monteringsdetaljer etc. Har begynt å bruke Aktiv Marin på Lillestrøm(da jeg har begynt å jobbe nærområdet). Aktiv Marin har god service og kan konkurrere på pris. Har så langt kjøpt Raymarine A60/ekkolodd og Qiuck ankervinsj denne sesongen og ingen andre har gitt bedre pris. Jeg var litt fordomsfull til en båtbutikk i innlandet men er så langt positivt overrasket.

Link to post
Share on other sites

Det er sikkert mange serviceinnstilte båtbutikker i Noge.

Imidlertid har jeg aldri hatt kontakt med noen som er så gjennomført kundeorientert som Seatronic.

Jeg har aldri opplevd kritiske spørsmål knyttet til ønske om vedlikehold og reklamasjoner.

Jeg er sikkert en vanskelig kunde - men de har enda ikke gitt meg opp.

Mine beste anbefalinger til Seatronic.

Link to post
Share on other sites

Hvor mye har Seatronic betalt for denne tråden? :smiley::lol:

 

er nok av di beste stedene å handle men lørdagstengt :headbang:
Enig i det. Jeg minnes å ha hørt at de er båtmennesker alle sammen.

Sikkert derfor de har peiling :smiley:

 

De har iallefall oppe til 21:00 på Torsdag da...

 

Det gikk et rykte tidligere om at de så an bilen før de hjalp kunden.

Det må i så fall være veldig lenge siden for det er flere år siden jeg ankom der i 12 år gammel japsebil og fikk absolutt den hjelpen jeg trengte.

Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk.  2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5.

Link to post
Share on other sites

Det gikk et rykte tidligere om at de så an bilen før de hjalp kunden.

Det må i så fall være veldig lenge siden for det er flere år siden jeg ankom der i 12 år gammel japsebil og fikk absolutt den hjelpen jeg trengte.

:lol::lol::lol::lol: Enda godt at ikke jeg prøvde meg på handel der den tida da...! Tipper bilen min er mange hakk verre enn din 12 år gamle japsebil!!

Link to post
Share on other sites

Når et firma som Seatronic, og dets ansatte og eiere leverer slik service år etter år, ovenfor alt og alle, og som også har gode priser på det meste, ja...da fortjener de en egen rose-tråd!

 

Jeg har handlet alt jeg har trengt til båtene mine i mange år, og det de ikke har dt bestiller de til gode priser også. Men pris alene er ikke nok for å tilfredstille meg. Jeg betaler gjerne mer, dersom jeg får en bedre opplevelse mer enn hva jeg forventet.

 

Jeg vil ikke fremheve noen spesiell person der, selv om jeg har hatt aller mest kontakt med en av dem...for det ville ikke være rettferdig mot de andre. Jeg har lånt med meg flere nye deler for å eliminere feil f.eks. i radarsystemet, og få kan stille med slik service!

 

Jeg har alltid fått raske svar på mail, og har alltid fått hjelp til det utstyret eller feil jeg har hatt problemer med.

 

De har ærlig fortjent denne rosen, og jeg håper de leser denne tråden!

Redigert av nimbuster (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...