Jump to content

Gode linker til selvbygger prosjekt?


Odmar

Recommended Posts

Jeg har bygget en Glen-l Squirt, det er en tråd på forumet. Men er det andre linker til andre steder som har gode tegninger som siden til Glen-L.

 

Har brukt en del tid på å lete opp nye steder, men ender ofte opp samme steddet...Glen-L. :diving:

 

Er det noen som har noen gode linker? :sailing:

Redigert av Odmar (see edit history)

Jo fler leketøy, jo bedre...

Link to post
Share on other sites

Jeg har blitt helt fasinert av båter som Cracer Box og

Gentry.

 

Syntes de bare er vakkre og så er det helt fantastisk å sitte bak i båten å se "panseret" foran seg.

 

Er det noen som har linker til andre utgaver av denne tye?

Redigert av Odmar (see edit history)

Jo fler leketøy, jo bedre...

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Etter å ha målt "båtbyggerkjelderen" opp og ned har jeg kommet til at størelsen på døren i første omgang begrenser størelsen på båter som blir byget i fremtiden. Meeeeen nå er det tegningene til en Tiny Mite på vei. Byggestart blir ikke på en stund enda.

 

Squirten skal gjøres klar for en sessong til, det vil si nytt dekk og en kjærlig hånd ellers utvendig.....

 

Samt at jeg må finne ut hvordan jeg mariniserer motoerer, gir, og ellers andre løsninger rundt dette. Det vil si jeg kan sette meg ned å lese om tingene....

Jo fler leketøy, jo bedre...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...