Matrosfreddy Startet 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2013 Hei alle sammen. Jeg og familien vurderer å prøve oss i båt, og jeg lurer på om noen her inne vet om det finnes ledige båtplasser på vorma/ Mjøsa og hvem man i så fall kan kontakte?? Båten blir nok en snekke på 22-27 fot Håper noen kan hjelpe meg litt på vei Sitér dette innlegget Link to post
Patton Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Vorma båtforening i Eidsvoll har en del ledige plasser. Sjekk med Tommy Karlsen, mobil 91734463, Mvh Patton Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 8.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 Tror det er nedgangstider ang båtplasser også på vorma og Mjøsa, som hele fjorden. Det er iallefall båthavner på Auli, Årnes og Eidsvoll på Vorma. I Mjøsa er det veldig mange, f.eks Tangen, Hamar, Brummendal, Moelv, Gjøvik og kapp for å nevne noen. Selv har jeg båt på Storsjøen som ligger 3 mil fra Eidsvoll. Ledige båtplasser her også. Liten sjø med badetempratur fra juni til september. Måler ofte over 25 grader. I Mjøsa er du vel heldig om det blir 17-18 grader. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
tom-ass Svart 8.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 Rettelse: Auli og Årnes ligger i Glomma selvfølgelig. Da må du sluse opp Svanefossen. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.