Jump to content

Utenpåliggende bryterpanel?

Artekno

Recommended Posts

Jeg så på den. Den var til nedsatt pris, og jeg vet ikke hvorfor. Litt komplisert affære å skjønne sånn umiddelbart, men et alternativ som jeg etter hvert valgte bort.

Jeg har montert touch panelet i seilbåten min og er meget fornøyd. Slettes ikke komplisert, og lett å montere. Hver bryter styrer hvert sitt rele. Du mater inn pluss og minus på boksen. Den har 12 utganger, som gir + på releutgangen til respektiv knapp.

En ting jeg ikke har bestemt meg om er en fordel eller ulempe, er at om jeg skrur av hovedbryteren og skrur den på igjen, så må ting settes på igjen. Altså den "husker" ikke hva som sto på.

Den største fordelen i min båt er at el systemet ble mye mer ryddig. Monterte releboksen inne i en liten boks på lett tilgjengelig sted med sikringslist under slik at hver kurs er sikret.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...