bella580C Startet 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2013 Heisann. Vurderer en Northstar plotter som kan vise motordata på min Mercury gjennom smartcraft. Er dette en dårlig invistering og heller satse på nytt utstyr. Synes det er vanskelig å få vite fra andre merker om det passer smartcraft. Noen som har brukererfaringer ? Sitér dette innlegget Shetland family four, mercury 135. Uttern C 56, mercury 50. Fibrafort style 215, mercury 150/ Yamaha 200 hpdi / Suzuki 115 Sea Ray 240 Sundanser, mercruiser 5,0 MPI Link to post
G-sabb Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Hei,det kommer an på prisen og hvor gammel den er.Northstar plotterne er ellers helt greie.Du skal uansett ikke betale mye for denne. Sitér dette innlegget Link to post
bella580C Svart 7.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Billig kartplotter(gps) med kartbrikke. "Northstar Explorer 557" Pris 3500 med kart fra 2009 ? Sitér dette innlegget Shetland family four, mercury 135. Uttern C 56, mercury 50. Fibrafort style 215, mercury 150/ Yamaha 200 hpdi / Suzuki 115 Sea Ray 240 Sundanser, mercruiser 5,0 MPI Link to post
Lars H. Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Nå vet jeg ikke hvilket kartsysten den plotteren bruker, men sjekk at du kan få nye oppdaterte kartbrikker til plotteren så du ikke blir låst til et gammelt kart uten mulighet til fornying. Elektroniske kart er like mye ferskvare som papirkart. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
steelcontax Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 C-map på disse, kan oppdateres hos enkelte forhandlere. Heter den ikke 657? Sitér dette innlegget Link to post
Runner Svart 9.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2013 Heisann. Vurderer en Northstar plotter som kan vise motordata på min Mercury gjennom smartcraft. Du har noen alternativer som er verdt å sjekke ut. http://www.offshoreonly.com/forums/general-q/279059-garmin-fuel-flow-sensor-vs-smartcraft-mercmonitor-vs.html Sitér dette innlegget Intet problem er så stort og komplisert at man ikke kan løpe fra det...... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.