snurresprett Startet 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2013 Hei, Har kjøpt en Bayliner 2355, som har en luke inn til stikkabin fra dekk (ved sittegruppe). Påmdenne er glasset sprukket, og jeg trenger en ny.mer det noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik? Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Et bilde ville væer til hjelp for dem som ikke kjenner akkurat denne båten i detalj. Slikt er ofte laget av produsenter som Vetus og andre store leverandører av utstyr til båtprodusenter. Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 7.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Ja, jeg skal finne ett i morgen, ser det er mest sannsynlig like luker på de fleste bayliner på den tiden. Både 2655 og 2855 har samme luke inn mot stikkabin Sitér dette innlegget Link to post
Jazzmatazz Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 På min er det satt inn to luker av merket Gebo.. Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 8.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 er de rektangulære? isåfall har du noen mål? Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 8.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 (redigert) Oppgitt representant for Gebo i Norge Har inne flere varianter fra Gebo under seksjonen for luker og portlights. http://www.nmsinfo.no/ http://www.gebomarineglazing.nl/ Redigert 8.Mai.2013 av Folk I Båt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 8.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 Kanskje skifte glass i den luka du har? Det er ofte billigere og enklere. Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 11.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2013 Luken er 67x26.. Tror jeg?? Den er hvit, med sprukket glass... Bilder kommer Sitér dette innlegget Link to post
Jazzmatazz Svart 11.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2013 Sjekk på ebay.. mye billig og bra der til Bayliner! Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 11.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2013 (redigert) har kikket på Ebay, men synes det kan være litt vanskelig og navigere seg frem i jungelen av ting der:) Redigert 11.Mai.2013 av snurresprett (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 11.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2013 (redigert) Redigert 11.Mai.2013 av snurresprett (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jazzmatazz Svart 11.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2013 Tror kanskje den luka der går under definisjonen portlight på feks ebay. De Gebo lukene jeg nevnte lenger opp er kvadratiske og er til tak i mitt tilfelle. Dog jeg ser stadig vekk etter tre nye portlights til min, på sidene av skroget.. Disse er i mitt tilfelle 4 x 14 " som de opererer med. Mål forskjellige dimensjoner, såkalt cut out measures og indre/ytre dimensjoner. Så skal du kunne greie finne frem på ebay. hva med noe som denne? http://www.ebay.com/itm/Bomar-stainless-steel-portlight-10-x-27-NEW-/271043052038?pt=Boat_Parts_Accessories_Gear&hash=item3f1b6cc206&vxp=mtr Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 11.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2013 kikket på den du linker til der, den hadde passet, men de sender ikke til Norge! Sitér dette innlegget Link to post
Jazzmatazz Svart 11.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2013 evt opprett en konto på jetcarrier..Evt. forespør om de kunne sende til Norge allikevel. Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 12.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2013 luka i båten min er faktisk en Bomar luke, så da gjenstår det vel og finne en som er lik! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.