Jump to content

Frakt Stavanger - Moss

Aaserud

Recommended Posts

Heisann og velkommen til dette eminente forum.

Nei, det er ikke stivt. Fikk familierabatt på dekkslast på samme strekning for en 36 fot plastbåt fra et lokalt rederi., 20 båtpenger.

Vi tar turen sjøl. Hvorfor ikke slenge deg med? Vi drar fra Bergen 18. Mai om formiddagen, og skal bruke 2-3 dager på turen...

Det var 'kamp om' om å få være med.... Send meg en IM om dette er aktuellt.

Du sparer masse penger, får en fin tur, større sikkerhet når flere går sammen +++

Tillegg: Vi skal til Risør, men det er jo bare strake vegen over til Moss derfra...

Redigert av Marwin (see edit history)

Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim.

Hei - takker for svar

Har vurdert å ta sjøvegen hjem og mange har ønset å være matroser ;) det er helt sikkert en kjempefin tur men båten er bygget om fra 2 motorer med stive aksler og satt inn 1 diesel/Hekkaggregat så jeg tror jeg vil legge utpå en litt kortere tur første gang for å se hvordan det fungerer

Jeg booker vel med Ulvand rederi tenker jeg - kr 16.000 +mva de heiser den på dekk fra sjøen

Henning

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...