Jump to content

Krise.. trenger tips om frakt og oppbevaring av båt i 1-2 uker !

snurresprett

Recommended Posts

Jeg har kjøpt en Bayliner 2355 som står på land på Sjølyst! avtalen med tidligere eier var at den egentlig skulle få stå der i 1-2 uker til, men jeg får nå beskjed fra de på havna om at den må flyttes asap! de den sperrer for andre båter. Båten skal ligge i lillestrøm og Øyern, med der er det ikke nok vann enda, ei heller plass på land enda siden ingen har fått de ut på vannet.

Jeg trenger tips til noen som kan frakte båten og ikke mist et sted hvor den kan stå i 1-2 uker mens det blir vann nok til og sette den ut.. noen som har noen tips?

Hvorfor ikke sette den på vannet på Sjølyst (sannsynligvis er det inkludert i opptaket) og be om lov til å legge den i en ledig bås så lenge? Det er sikkert plenty med ledige plasser i båthavnene rundt Oslo i ukene fremover.

Du har selvfølgelig snakket med folkene på Sjølyst allerede om det går an å få flyttet den mot betaling. Min erfaring er at de ikke er særlig fleksible i så måte på Sjølyst.

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Hei:)

Den står på bukker på Sjølyst:) ellers takk Erik.

Det er en mulighet og sette den på vann, men hadde håpet og slippe det da jeg har tenkt til ognpusle litt med den i mellomtiden. Det er veldig god plass der, og den kunne fint vært flyttet og stått noen uker, men de vil ikke det, for hvis de gjorde det for meg så var argumentet at de måtte gjøre det for alle... Håpløst til firkantede folk..

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...