snurresprett Startet 8.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2013 Jeg har kjøpt en Bayliner 2355 som står på land på Sjølyst! avtalen med tidligere eier var at den egentlig skulle få stå der i 1-2 uker til, men jeg får nå beskjed fra de på havna om at den må flyttes asap! de den sperrer for andre båter. Båten skal ligge i lillestrøm og Øyern, med der er det ikke nok vann enda, ei heller plass på land enda siden ingen har fått de ut på vannet. Jeg trenger tips til noen som kan frakte båten og ikke mist et sted hvor den kan stå i 1-2 uker mens det blir vann nok til og sette den ut.. noen som har noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 8.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 Står båten på henger eller? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
NilsPils Svart 8.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 Hvorfor ikke sette den på vannet på Sjølyst (sannsynligvis er det inkludert i opptaket) og be om lov til å legge den i en ledig bås så lenge? Det er sikkert plenty med ledige plasser i båthavnene rundt Oslo i ukene fremover. Du har selvfølgelig snakket med folkene på Sjølyst allerede om det går an å få flyttet den mot betaling. Min erfaring er at de ikke er særlig fleksible i så måte på Sjølyst. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Erik Svart 8.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 Hvis du setter den på vannet så er båsen min i nærheten (Hundvåg) ledig fra 14-22 Mai for da skal jeg seile til Hardanger. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Hallais Svart 8.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 ...trur det var Sjølyst og ikke Sølyst Sitér dette innlegget Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
snurresprett Svart 8.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 Hei:) Den står på bukker på Sjølyst:) ellers takk Erik. Det er en mulighet og sette den på vann, men hadde håpet og slippe det da jeg har tenkt til ognpusle litt med den i mellomtiden. Det er veldig god plass der, og den kunne fint vært flyttet og stått noen uker, men de vil ikke det, for hvis de gjorde det for meg så var argumentet at de måtte gjøre det for alle... Håpløst til firkantede folk.. Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 8.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 Syns det ser ut til å være masse plass på opplagsplassen nedenfor rundkjøringa ved rælingstunellen men hvem som styrer der vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 8.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 Det er en annen båtforening, men i værstefall så får jeg spørre om jeg kan få låne plass der for et par uker Båt på øyen diesel?? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 8.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 Hehe, jeg har hagebåt.... Driver og gjør ferdig Hydroliften med ny motor og litt stæsj. Den er på henger og blir vel brukt mest i ytre oslofjord. Windyen står for tur etterpå..... Nei har ikke helt falt for øyern ennå, men hvem vet? Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 8.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 Jeg har kjørt på Øyern i mange år nå, og må si jeg er fornøyd med det :) utrolig fint der ute, med et par koselige gjestebrygger/serveringssteder. For dagturer og en kort overnatting et det helt ideelt Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 10.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2013 Da står båtene Grenivika:) takk for tips Diesel Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.