All In Startet 8.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2013 Liten sjekk på brygga, endte i bad og våte klær. Kan si mye om Iphone5, men særlig funksjonsdyktig etter en tur i saltvann er den ikke. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
mah Svart 8.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 Skummelt uten flyteplagg. Ang tlf. Spyl den i ferskvann og legg den i en pose med ris Sitér dette innlegget Link to post
Ludde30 Svart 8.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 Uffda, håper alt er bra med deg! Jeg for min del tar årets første bad på fredag morgen - frivillig. Alltid morgenbad når jeg er utpå :) Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
Guest Avmønstret# Svart 8.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 God anledning til å kjøpe nye telefon. Kanskje en med stor skjerm og som også er vanntett, feks en Sony? Men de koster mer enn den gammelmodige iPhone da. ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 8.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2013 (redigert) Legg telefonen i stekeovnen. Slik reddet jeg både min(etter en våt tur med jolla) og kompis sin(skulle gå ned i jolla men bommet med bare noen få meter). Det var nesten så jeg datt uti vannet 2-3 ganger i går under montering av nye brygger i havna. Av erfaring så legger jeg alltid telefon og lommebok i båten når det er dugnad Redigert 8.Mai.2013 av Kaptein Fredrik (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.