JePeKj Startet 9.Mai.2013 Del på Facebook Startet 9.Mai.2013 Fungerer desse enkle defrosterene greit? http://www.maritim.no/elektrisk/varmere/defroster/defrostervifte-125w Kjøpte meg sånn skikkelig som går på motorvarme men må bygge om "heile" interiøret for å få opp luftslange og dyser. Dette er i en gammel båt så eg trur rett og slett eg ikkje gidder... Sitér dette innlegget Link to post
abro Svart 9.Mai.2013 Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 Ja, de fungerer nok greit. Hadde en lik en som tok vekk dugg fra vinduet den blåste på, men syntes den bråkte vel mye. Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 9.Mai.2013 Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 Hadde en slik i en tidligere båt. Den virker nok, men det tar laaang tid, og den tørker bare et lite område rett foran munnstykket. Jeg kjøpte en vindusnal som jeg dro over ruta en og annen gang. Mye mer effektiv! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.