Jump to content

er det noen som har et bilde av 12 laderen til ice nett boksen r90

leopard

Recommended Posts

Sorry, kan ikke hjelpe, men du verden jeg kjenner til problemet.

De ser jo mer eller mindre like ut alle sammen. Lenge siden jeg mistet oversikten (over det også).

Tar en jeg tror det er, har gått bra hitill.

For meg gjelder det både 12 volt og 230 ladere.

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

9V svart sigarettstikk med kabel og plugg, grønn lysdiode. Ser eksakt ut som alle andre tilsvarende laddere. Men finner du en som er stemplet 9V og pluggen passer er du i mål. Evt kan jeg ta et bildet i morgen tidlig, men den ser ut som absolutt alle andre laddere...

EDIT: Jeg skriver ut tekstlapper jeg klistrer på de fleste ladderene mine, hjelper på når man roter i skuffa...

Redigert av LM 9725 (see edit history)

I og med at jeg siter i båten med ICE og R90 router koblet til båtens via en slik 12 til 9volt adapter fra ICE, var det fort gjort å ta et bilde av adapteret.

bilde

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...