Rs2000is Startet 9.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2013 Er på jakt etter disse små plastklipsene/festene for å henger opp gardiner i kabinen. Har en Draco 23 foter, hvor gardinene mangler disse plastbitene. De går på aluskinner rundt vinduet. Ser ut som en krok. Takker for svar. Sørlending som er klar for båtsessongen. Sitér dette innlegget Draco 2300 SunCab 1987 Link to post
M/S Bastard Svart 9.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2013 Gardinhekter du tenker på Sitér dette innlegget Link to post
Rs2000is Svart 9.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2013 Hei igjen. De ligner, men er mindre og har "gilde"feste i samme krok. Takker for kjapt svar Sitér dette innlegget Draco 2300 SunCab 1987 Link to post
M/S Bastard Svart 9.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2013 Det ligger jo noen mindre der om du klikker på bilde av gardinhekter, men må da handle glidere i tilegg Eller har Draco brukt en annen løsning kanskje? En mulgihet er jo og bytte alle til ny type som på bildet i linken Sitér dette innlegget Link to post
Rs2000is Svart 9.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2013 Det er en mulighet, men da må der byttes skinner. Usikker på om skinnene er integrert i vinduslisten..... Men om jeg ikke husker feil, var der noe østpå som solgte slik som jeg ser etter. Men jeg husker ikke hvor eller hvem.. Takker for innspillet. Sitér dette innlegget Draco 2300 SunCab 1987 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.