kællen Startet 10.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 10.Mai.2013 hei jeg har funnet ut at jeg har noen bokser med bunnstoff som har stått lagret i garasjen i noen år, garasjen er ikke oppvarmet så det har ikke stått frostfritt, kan jeg bruke dette, eller er det bare og kaste? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 10.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2013 Kan ikke skjønne at det har noen betydning ang. lang lagringstid. Hvis det bare kan røres ut til en "normal" konsistens, og ikke bare forblir noe tykk grøt, så er det vel fullt brukanes. Kan jo ta en telefon til f.eks. Jotun og spørre om dette. Sitér dette innlegget Link to post
Cruiseliner Svart 10.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2013 Bunnstoffet kan fint brukes. Hvis den har blitt tykkere i konsistensen tynner du ut med white spirit. Oljebasert bunnstoff kan fint lagres ute. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.