dreamen Startet 10.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 10.Mai.2013 Til ettertanke når det gjelder sikkerhet ombord. se link: Her Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 10.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2013 Skal sjølvsagt trø forsiktig når slike tragiske ting skjer. Det gikk bra, så då tillater eg å kommentere... Eg får følelse av at drama er tiltrekkande, når gummibåten har æra for at ikkje dei 4 ombord gikk i den sikre død 30 m frå land... Den største lærepengen her er kanskje at de tre gutane hadde vesten på, og at pappen ikkje rakk å få den på Vi har vest-fri-sone inne i båten...og vestane ligg gjerne og sleng i ac eller forpigg eller hvor de sist tok den av... Der vert det endring, vestane skal hengast på knaggane ved døra ut. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Eureka Svart 10.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2013 her ei stund tenkt på plasseringa mi av pulverapparatene. Har ett hengende ved trappa fra salong opp til cockpit, -på veggen til motorrommet, og ett apparat ved køya i forpiggen. Tenker jeg monterer ytterligere ett i cockpitbenken i år, slik at det er tilgjengelig derifra. Stengekranen for diesel er også tilgjengelig fra cockpit. Flyteplagg bruker jeg uansett hele tiden. Men jeg tenker jeg stropper fast to vester i cockpitbenken også. Dette er en viktig påminner før årets sesong starter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.