Jump to content

Båtbrann, gummibåt berga livet til famile

dreamen

Recommended Posts

Skal sjølvsagt trø forsiktig når slike tragiske ting skjer.

Det gikk bra, så då tillater eg å kommentere...

Eg får følelse av at drama er tiltrekkande, når gummibåten har æra for at ikkje dei 4 ombord gikk i den sikre død 30 m frå land...

Den største lærepengen her er kanskje at de tre gutane hadde vesten på, og at pappen ikkje rakk å få den på :sweat: Vi har vest-fri-sone inne i båten...og vestane ligg gjerne og sleng i ac eller forpigg eller hvor de sist tok den av... Der vert det endring, vestane skal hengast på knaggane ved døra ut.

Yanmar 6LYA-STP 340hk

her ei stund tenkt på plasseringa mi av pulverapparatene. Har ett hengende ved trappa fra salong opp til cockpit, -på veggen til motorrommet, og ett apparat ved køya i forpiggen. Tenker jeg monterer ytterligere ett i cockpitbenken i år, slik at det er tilgjengelig derifra. Stengekranen for diesel er også tilgjengelig fra cockpit.

Flyteplagg bruker jeg uansett hele tiden. Men jeg tenker jeg stropper fast to vester i cockpitbenken også.

Dette er en viktig påminner før årets sesong starter.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...