Jo9i Startet 10.Mai.2013 Del på Facebook Startet 10.Mai.2013 (redigert) Har gjort ren å overhalt forgasser,montert ny bensinpumpe med samt alt av slanger. Testa en tur istad med grunninnstilling på nåla og det var ikke lenge jeg holdt full gass føre den begynte å dø ut,litt mindre gass så kom den seg. Sånn var en identisk motor jeg hadde ifjor også,hjalp ikke å gi den hverken mer eller mindre bensin. La merke til at den vil kutte litt på tomgang også,altså den kutter/hakker et lite sekund pr gang på tomgang,merka ikke noe til dette når den var i gir å gikk. Nye champion plugger og pluggledninger med hetter er på vei i posten. Setter pris på litt hjelp. Redigert 10.Mai.2013 av Jo9i (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jo9i Svart 10.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2013 1985 modell.. Sitér dette innlegget Link to post
Scand queen Svart 10.Mai.2013 Del på Facebook Svart 10.Mai.2013 heisann.. kan rett og slett være slangen din fra tanken til motoren. jeg hadde samme problemet med en 30hk jeg hadde.. byttet slange og pumpe fra tanken og vips.. gikk som en drøm.. om det ikke er den slangen du prater om att du har byttet da.. Sitér dette innlegget Link to post
Jo9i Svart 10.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2013 (redigert) Hallo,tank med grå slange fra maritim er nytt, så vil ikke tro det er grunnen. Kan gå over å sjekke... Redigert 10.Mai.2013 av Jo9i (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 10.Mai.2013 Del på Facebook Svart 10.Mai.2013 har vært borti at ny slange har vært defekt.. (luftlekkasje i kobling) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.