Jump to content

aqad 40b, hvor sitter ladelampen?

korsvika

Recommended Posts

Hei

Har hatt en opprensking av det eletriske på båten. Kjøpte meg en ny dynamo som ikke vil ladde batteria ( bombe !!).

Det jeg lurer på er hvor pokk..r er lade-lampen, kan ikke finne den. Har 4 instrument ( voltmeter, turtall, rpm og oljetrykk) med nøkkel, stoppknapp, lydvarsel og glødelampe (som ikke lyser).

Har og hatt et problem med at startmotoren ikke vil slå skikkelig. Det problemet løste seg etter jeg strakk en kabel fra B- dynamo til minus på batteriet. Forstå det den som vil ;)

TAKKER og bukker for svar

Når du er i uplodify galleriet over alle bildene du har Lasta opp, klikker du på bildet du vil legg inn. Når kun det bildet vises, trykker du på "copy" knappen nede til venstre for bildet. Deretter går du tilbake til fanen hvor du skriver innlegget ditt, i verktøylinjen, i full editor, er det et bildeikon, trykk på dette, der paster du inn bildet.

Hessaværing?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...