korsvika Startet 10.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 10.Mai.2013 Hei Har hatt en opprensking av det eletriske på båten. Kjøpte meg en ny dynamo som ikke vil ladde batteria ( bombe !!). Det jeg lurer på er hvor pokk..r er lade-lampen, kan ikke finne den. Har 4 instrument ( voltmeter, turtall, rpm og oljetrykk) med nøkkel, stoppknapp, lydvarsel og glødelampe (som ikke lyser). Har og hatt et problem med at startmotoren ikke vil slå skikkelig. Det problemet løste seg etter jeg strakk en kabel fra B- dynamo til minus på batteriet. Forstå det den som vil ;) TAKKER og bukker for svar Sitér dette innlegget Link to post
nimbussen Svart 10.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2013 Ladelampa er den røde til høyre for glødelampa Sitér dette innlegget Link to post
korsvika Svart 10.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2013 (redigert) Er du sikker. Sender ved et bilde av panelet ! Ehhmm, hvordan legger man inn bilder på dette forumet. Får berre lastet dem opp !! Er under 5okb Redigert 10.Mai.2013 av korsvika (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 10.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2013 Når du er i uplodify galleriet over alle bildene du har Lasta opp, klikker du på bildet du vil legg inn. Når kun det bildet vises, trykker du på "copy" knappen nede til venstre for bildet. Deretter går du tilbake til fanen hvor du skriver innlegget ditt, i verktøylinjen, i full editor, er det et bildeikon, trykk på dette, der paster du inn bildet. Hessaværing? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.