Windy37GM Startet 10.Mai.2013 Del på Facebook Startet 10.Mai.2013 God kveld. Et tulling ombord i båten vår (les:meg) har bytte en syrefast skrue med en stålskrue på den ene siden av ankerrullen. Måtte borre den ut, og får derved ikke uten den gjensittendeskruen. Har forsøkt å borre opp og dra ut med en gris***kk, men gri***ken knakk. Og den er hard som fy, så jeg får ikke borret den ut. Er det noen som vet hvor man kan få tak i mutterhylsegreie som ligger inni ankerrullen og er helgjenget igjennom? Det nærmeste jeg fant var noe på Biltema som de kalt skjøtemutter, men dewn må være rund... mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Eureka Svart 10.Mai.2013 Del på Facebook Svart 10.Mai.2013 Så var de dette med bilde av dingsen da... :) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 11.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2013 (redigert) Eureka: Jeg vet, var bare noe betuttet igår kveld... Her er bildet av fadesen: mvh Bavaria32sport Redigert 11.Mai.2013 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
TMe Svart 11.Mai.2013 Del på Facebook Svart 11.Mai.2013 Hylse med innvendige gjenger? Veldig kurant å lage en slik i en dreiebenk. I Tønsberg bør det finnes bedrifter eller private som kan ta denne jobben. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.