Puffen Startet 11.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 11.Mai.2013 Denne helga ble rasert av div. arrangement og dårlig vær på slutten. MEN neste helg VIL jeg på tur. Værmeldingene sier med alle forbehold at været blir best i Midt-Norge og nordover. Da går vi litt nordover. På ei langhelg vil jeg ikke gå lengre nord enn til Tustna/Aure evt. Snillfjord/Hitra. Hva foreslår dere ? Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 11.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2013 Gå fra hvor da? Hva med å gå inn til Sunndal, for eksempel? Er noen nm det også. Eller Grip, hvis du vil utover. Men kommer jo an på hvor man starter, da.. Sitér dette innlegget Link to post
Båttransport D5L Svart 11.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2013 Søndre og nordre Bjørnsund er fine plasser da . Veidholmen . Sitér dette innlegget Link to post
nimbussen Svart 11.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2013 Ser att Ringholmen på Tustna står i startgropa for en ny sesong ,står ikke noe om att dem har ordnet med strøm enda ,Litt usikker på hva som skjer i mjosundet for tida ,i fjor var i allefall puben oppe i helgene.men når du er kommet så langt hjemmefra så er det ikke så lange veien til kvennværet på hitra heller .og der er det garantert mye liv og trafikk i pinsehelga Magne Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 12.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2013 På dinne tia går vi innover en eller anna fjord og håper vi får sjå 20 tallet på temperaturmåleren Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Puffen Svart 12.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2013 Går gjerne inn en fjord, men ikke til Sunndalen. det blir for langt. Jeg hadde tenkt å komme meg nord for Hustadvika. Hvor ligger Kvennværet på Hitra ? Nord-Vest ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.