nollar Startet 12.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2013 (redigert) Hei alle sammen, jeg er nye her og jeg har nylig kjøpt en båt, men det er ingen nummer eller noenting som jeg kan se hva type denne båt er. Er noen here som kan vise meg hva type denne båt er? det ville være veldig fint hvis noen vet. Tidligere eier fortalte meg om det er 15 fot Selco...men han visse ikke mer. Redigert 12.Mai.2013 av Ingar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sveini 95 Svart 12.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2013 Den minner meg om With modellene. Det eneste er at din er gjven på skutesiden. http://www.finn.no/finn/boat/used/viewimage?finnkode=41560992 Dette er båter som er bygget på mange forskjelige måter med inredningen. Håper det hjalp litt. Sitér dette innlegget Link to post
Porsche Svart 13.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2013 Var litt dårlige bilder, du får legge ut noen bilder av hele skroget fra siden og litt flere detaljer som av dekket for eksempel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.