GT-Bua Startet 12.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2013 Hei. Vi har kjøpt oss Yamarin 76 DC, og vurderer nå å kjøpe bedre madrasser for bedre liggekomfort. Vi ønsker en billig løsning. Noen som har noen råd og tips til hva man kan/bør kjøpe? Noen som har erfaringer med å skjære til madrasser selv? Takk Sitér dette innlegget Link to post
Artekno Svart 12.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2013 Enklest kan det jo være å kjøpe noen gode overmadrasser og få disse skjært og sydd til å passe oppå de enkle madrassene du har fra før. Jeg har en Svane overmadrass i forpiggen oppå de høyst ordinære skumgummimadrassene som ligger der fra før. Det funker som snus. Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
Ove Gram Nipen Svart 12.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2013 Jeg kjøpte en god overmadrass fra IKEA og klippet den til. Det har gjort *underverker* for søvnkvaliteten i båten :) Hvis jeg hadde giddet, skulle jeg sydd om trekket også. Foreløpig er det bare brettet inn under overmadrassen. Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 12.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2013 Handlet også overmadrass. Fint å kunne bytte. Mange leverandører av formsydde, f.eks. her http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21887585. Sitér dette innlegget Link to post
Ove Gram Nipen Svart 12.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2013 Link som virker: http://www.finn.no/21887585 Det lignet forresten forferdelig på en Sultan Tafjord fra IKEA :) Kult at noen tilpasser overmadrasser. Sitér dette innlegget Link to post
GT-Bua Svart 12.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2013 Tusen takk! Det blir nok å klippe til overmadrass selv i første omgang. Så var det å finne målene til madrassen. Glemte jo det før vi dro hjem (båten ligger 1 time unna). Får starte en ny tråd, kanskje noen vet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.