Artekno Startet 13.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2013 Ja så måtte 35 års kontakt mellom syrefast stål og aluminium til slutt gi en "vinner". Alu'en ble til hvitt pulver, og da jeg strammet til så kom bomvangens feste i bommen ut med et aldri så lite smell. Helt udramatisk, men kjett a'gitt! Har funnet fram til Southern Cross Spars på Høvik, men er det andre riggverksteder som jeg bør høre med for pris på ny bom? Jeg kan sikkert også bare feste bomvangen 15 cm lengre ut på bommen, i "friskt" gods. -Og tape over hølet med duct tape! Men får vel vurdere ny bom også. Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
Kristian_H Svart 13.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2013 North Sails er vel forhandler for en del merker, Quantum selger John Mast og Selden, de andre seilmakerne forhandler sikkert også noen merker. Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 13.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2013 Kan du ikke legge ut oppdatering om hvilke tilbud du får? Er interessert i å vite hva jeg må punge ut hvis/når dette blir et tema hos meg... Sitér dette innlegget Link to post
Artekno Svart 13.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2013 Ja skal gjøre det. Ikke sikkert jeg slår til på noe ennå, men skal i hvertfall sjekke. Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.