Guest Avmønstret# Startet 13.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2013 Trenger bom/storseiltrekk og har fantasier om å knyte opp lazyjack etter å ha prøvd å bruke rullebom. Men om jeg vil ha begge deler så bør jeg vel egentlig sy meg en lazybag i stedet. Å knyte opp lazyjack virker jo veldig enkelt. Å sy bommtrekk virker veldig enkelt. Er det så enkelt som det tilsynelatende ser ut til å være? --------- Iom at det er rullebom så vil jeg helst slippe å miste muligheten til å reve vha den. Tenkte som så at jeg kan sy bomtrekket slik at det går under bommen og festes foran mot masta og bak på bommen. Skjøtefestet og bomopphalfestet bak roterer fritt. Så kan lazyjacklinene holde bomtrekket/lazybagen åpen oppe. Mon tro om det vil kunne fungere? Sitér dette innlegget Link to post
Slakaball Svart 13.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2013 http://purplesagetradingpost.com/sumner/macgregor-canvas/canvas-9.html Kanskje til inspirasjon.... :) Vurderer å sy selv, men ikke i år.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.