JePeKj Startet 13.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2013 En ting er å svi av mange tusenlapper på luftvarmer i båten. Men å måtte legge ut like mye i overprisede plastdeler og luftslanger er litt surt. Har noen av dere tips til rimeligere nettbutikker eller rimeligere produkter som gjør en like god jobb? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 13.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2013 Blikkenslagere driver vel med noe ventilasjon, sjekke de kanskje Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 13.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2013 Blikkenslagere driver vel med noe ventilasjon, sjekke de kanskje Tror ikke jeg ville gått til blikkenslager eller leverandør av montasjemateriell for ventilasjon. Det meste her er i blikk eller ikke eloksert alu. Holder ikke i maritimt miljø. Du kan få noe materiell i syrefast, men det KOSTER...... Spirorør får du ned i 80 mm. Fleksible alu rør mener jeg minimum er 100 mm. Har en ny leverandør for mindre dimensjoner i fleksible rør, laget i plastmateriale, kjenner ennå ikke til hele produktspekteret, men det. kommer. Men mistenker at disse rørene må ha noe større bøyeradius en papprørene som vanligvis brukes. Har heller ikke fått priser på disse ennå. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Roall Svart 13.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2013 (redigert) Har akkurat kjøpt og montert diverse rør, fordelere og dyser via Ebay. Sjekket ikke priser i Norge så nøye men sparte nok noen kroner. Jeg kjøpte mine deler av "dieselheaters4u" på Ebay Varene kom i posten etter 14 dager Redigert 13.Mai.2013 av Roall (see edit history) Sitér dette innlegget For tiden båtløs. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.