volvo_penta_ Startet 13.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2013 Vurderer å gå til innkjøp av en booster. Tenker ikke primært til båten, men en jeg kan ha i bilen og også ta med i båten på tur. Har sett tik på Torshov sine: http://www.torshovbil.no/sider/kategori/kategori/283 Holder det med en rimeligste, (300 A startstrøm) eller må jeg gå for den største? Motoren i båten er 5,7l v8 bensin. Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 13.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2013 Jeg ville gått for den største.. ikke minst med tanke på motoren du skal snurre rundt Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 14.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2013 Hvis man faktisk har bruk for en booster så ville jeg vel heller kjøpt meg et nytt/ekstra batteri eller noe...? Får jo også ladere med startbooster, kan jo være ok hvis en har 220 tilgjengelig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.