Harald11223 Startet 13.Mai.2013 Del på Facebook Startet 13.Mai.2013 Hei alle sammen. Før jeg starter å skrive om problemet vil jeg bare påpeke at jeg har minimalistiske kunnskaper innenfor det "elektriske". Skriv dermed svar så lett som mulig, så mindre erfarne også skjønner hva dere snakker om. Jeg har 3 lanterner og en "Boss stereo pakke" som jeg vil innstalere i min 12 fots gummirib. Lanternene er koblet opp og mangler bare en strømkilde. Jeg har også et biltema batteri jeg har tenkt til å bruke, men her kommer problemet. Hvordan kan jeg bruke motoren som en strømkilde? Sann at motoren produserer strøm mens den går til et batteri, og lanternene og annlegget blir koblet til batteriet? Takk:) Sitér dette innlegget Link to post
Golden Gate 37 Svart 13.Mai.2013 Del på Facebook Svart 13.Mai.2013 Det anbefales ikke! Riktignok fantes det en bitteliten dynamo på motoren, men den er ikke stor nok til å drive noe som helst. Jeg spurte om dette selv når jeg kjøpte en ny 9.9 Yamaha til guttungen i fjor, og endte opp med en liten solcelle istedenfor.... Sitér dette innlegget Før skjønte jeg ingenting - nå skjønner jeg ikke det heller Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.