Harald11223 Startet 13.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2013 Hei :) Har et lite problem med min Stormy 350 rib. Den tar inn mye vann. Hadde nettopp vært nede å øsa den her om dagen og timen senere var det 5-10 cm vann i den. Har skjedd gjentatte ganger uten at jeg har noen formening om hvordan vannet kommer inn.. Kan også nevnes at vannet også kommer inn når jeg kjører. Takker for alle svar Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 13.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2013 (redigert) vandeligt at noe vann komme inn om båten tynges ned av fks stor motor osv, men stopper på ein viss mengde, og dette vannet skal renne ut igjen når man begynner kjøre, og så når vannet er ute stenger man lensehullet, er det ikke slik sak til og åpne og stenge for lensehulle hoss deg da? Redigert 13.Mai.2013 av Proxor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Harald11223 Svart 13.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2013 jo, det er et lensehull til å kjøre ut vannet med her og :) men problemet er at det kommer vann inn i båten på en eller annen måte, det må være en feil, for det er ikke et synelig hull. vet det kan komme inn vann pga motorens tyngde og det, men det er ikke tilfelle her. vannet må komme inn fra en av sidene eller unnenifra, men hvordan? Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 13.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2013 Ta den opp og fyll den med vann. da ser du hvor det renner ut :) Sitér dette innlegget Link to post
Harald11223 Svart 18.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2013 Ønsker dette emnet slettet av moderator av private grunner. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.