arn Startet 13.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2013 Har lys beige kalesje med endel jordslag, ble anbefalt effX jordslagfjerner da jeg var innom Mekk. Er det noen her som har erfaring med dette stoffet? Sitér dette innlegget Link to post
Duv Svart 13.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2013 Har brukt den et par ganger på lys kalesje, jeg blandet den med vann i en bøtte, la kalesjen ut på plattingen, der etter brukte jeg en myk børste som jeg duppet i blandingen. Kalesjen var tørr når jeg startet. Bruk hansker!! Husk å skylle godt. Jeg brukte også impregering fra samme serie. Dette fungerte meget godt syntes jeg :-) Sitér dette innlegget Link to post
båtliv Svart 13.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2013 Har også brukt effx med meget godt resultat Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 13.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2013 Vær varsom med å børste på fuktige sømmer. Tråden har ikke veldig godt av det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.