Disisel Startet 14.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2013 Da forskjellige kart viser ulik høyde er jeg litt usikker på hva som er riktig. Mvh. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 14.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2013 Brua er ca 16 meter høg. Truleg litt høgare... Kart seier at ho er 16 meter. Den norske los seier at ho er 16,2, om eg ikkje hugser feil. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y EIMY Svart 14.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2013 Vi har mast på 16 m. har gått der på full flo. Det er bare å sikte på midten . Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 15.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2013 Om brua ikke er skiltet med seilingshøyde, så vennligst rapporter dette til Kystverket. De vasler til Vegvesenet, som er ansvarlig for at veibruer er skiltet med seilingshøyde. Det mangler på mange broer i Møre og Trøndelag, lengre sør er alle broer merket. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Eureka Svart 15.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2013 Steinvågbroa er vel heller ikke merka, etter hva jeg husker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.