cektopa Startet 15.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 15.Mai.2013 Hei!:) Har en jobb foran meg imorra med å fjerne lim fra skroget i en seilbåt, der det pleide å være en duk. Har lest litt her inne, men kommer ikke helt frem til noe fasit svar. Noen sier acetone er tingen, mens andre sier sitrus spray, mens noen sier noe fra biltema. Andre sier at en bare skal bruke barberblad. Jeg er litt lost her å hadde satt pris på litt hjelp før morgendagens jobb??:) Setter veldig pris på svar:) AloMikkel Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 15.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2013 Eg trur aceton kanskje dunster litt raskt vekk. 3M sin sitrus virker bra. Men den er dyr. Friskluft eller kullfiltermaske og god ventilasjon.... Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Jakob T Svart 15.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2013 Lim fra tape fjernes enkles med bensin,kansje verdt eit forsøk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.