Jump to content

Edit History

Arne2

Arne2

Jeg har kikket litt på den tekniske dokumentasjonen og for å komme opp med et foreløpig svar på mine egne spørsmål inntil importøren eventuelt bekrefter:

 

Dette er et produkt som er CE merket, som er produsert i EU og det produsenten ved CE merkingen garanterer at alle EU sine sikkerhetskrav og produktstandarder er oppfylt.

 

https://airlinktransformers.com/product/datasheet-pdf/boating-transformer-bt1642

 

Det kan se ut som at produktet har et innebygd termiske vern for overbelastning og at transformatoren kan starte tilkoblet en C16 Automat.  (Men for en B10 automat, så kan det vel knipe litt.)

 

8f5d6fea18244a848a25b344a356c3dd.jpg?max

 

Ut i fra sitt design med termisk vern så vil det i henhold til CE merkingen og det regelverket som ligger bak være slik at produktet skal tåle en temporær overbelastning.

 

Ellers om CE merkingen:

https://www.standard.no/standardisering/ce-merking/

 

Når produktet er merket på denne måten så behøver importøren strengt talt ikke å gjøre noe annet enn å henvise til produktets CE merking og at produktet er produsert i EU.

Ser det også finnes noen andre litt større modeller. Tror ikke de finnes i Norge, med mindre at importøren skulle finne det for godt å ta dem inn.

https://airlinktransformers.com/product/datasheet-pdf/boating-transformer-bt3240

 

 

 

Arne2

Arne2

Jeg har kikket litt på den tekniske dokumentasjonen og for å komme opp med et foreløpig svar på mine egne spørsmål inntil importøren eventuelt bekrefter:

 

Dette er et produkt som er CE merket, som er produsert i EU og det produsenten ved CE merkingen garanterer at alle EU sine sikkerhetskrav og produktstandarder er oppfylt.

 

https://airlinktransformers.com/product/datasheet-pdf/boating-transformer-bt1642

 

Det kan se ut som at produktet har et innebygd termiske vern for overbelastning og at transformatoren kan starte tilkoblet en C16 Automat.  (Men for en B10 automat, så kan det vel knipe litt.)

 

8f5d6fea18244a848a25b344a356c3dd.jpg?max

 

Ut i fra sitt design med termisk vern så vil det i henhold til CE merkingen og det regelverket som ligger bak være slik at produktet skal tåle en temporær overbelastning.

 

Ellers om CE merkingen:

https://www.standard.no/standardisering/ce-merking/

 

Når produktet er merket på denne måten så behøver importøren strengt talt ikke å gjøre noe annet enn å henvise til produktets CE merking og at produktet er produsert i EU.

Ser det også finnes noen andre litt større modeller. Tror ikke de finnes i Norge, med mindre at importøren skulle finne på å ta dem inn.

https://airlinktransformers.com/product/datasheet-pdf/boating-transformer-bt3240

 

 

 

Arne2

Arne2

Jeg har kikket litt på den tekniske dokumentasjonen og for å komme opp med et foreløpig svar på mine egne spørsmål inntil importøren eventuelt bekrefter:

 

Dette er et produkt som er CE merket, som er produsert i EU og det produsenten ved CE merkingen garanterer at alle EU sine sikkerhetskrav og produktstandarder er oppfylt.

 

https://airlinktransformers.com/product/datasheet-pdf/boating-transformer-bt1642

 

Det kan se ut som at produktet har et innebygd termiske vern for overbelastning og at transformatoren kan starte tilkoblet en C16 Automat.  (Men for en B10 automat, så kan det vel knipe litt.)

 

8f5d6fea18244a848a25b344a356c3dd.jpg?max

 

Ut i fra sitt design med termisk vern så vil det i henhold til CE merkingen og det regelverket som ligger bak være slik at produktet skal tåle en temporær overbelastning.

 

Ellers om CE merkingen:

https://www.standard.no/standardisering/ce-merking/

 

Når produktet er merket på denne måten så behøver importøren strengt talt ikke å gjøre noe annet enn å henvise til produktets CE merking og at produktet er produsert i EU.

 

 

 

Arne2

Arne2

Jeg har kikket litt på den tekniske dokumentasjonen og for å komme opp med et foreløpig svar på mine egne spørsmål inntil importøren eventuelt bekrefter:

 

Dette er et produkt som er CE merket, som er produsert i EU og det produsenten ved CE merkingen garanterer at alle EU sine sikkerhetskrav og produktstandarder er oppfylt.

 

https://airlinktransformers.com/product/datasheet-pdf/boating-transformer-bt1642

 

Det kan se ut som at produktet har et innebygd termiske vern for overbelastning og at transformatoren kan starte tilkoblet en C16 Automat. 

(Men for en B10 automat, så kan det vel knipe litt.)

 

8f5d6fea18244a848a25b344a356c3dd.jpg?max

 

Ut i fra sitt design med termisk vern så vil det i henhold til CE merkingen og det regelverket som ligger bak være slik at produktet skal tåle en temporær overbelastning.

 

Ellers om CE merkingen:

https://www.standard.no/standardisering/ce-merking/

 

Når produktet er merket på denne måten så behøver importøren strengt talt ikke å gjøre noe annet enn å henvise til produktets CE merking og at produktet er produsert i EU.

 

 

 



×
×
  • Create New...