Otto R Startet 18.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 18.Mai.2013 Jeg har Raymarine E 120 med slave E80 ute og en Raymarine 4kw radar. Jeg mistet i fjor signal fra radar, men etter reset av E120 mm så kom signal plutselig tilbake og radar var ok resten av sesongen. Jeg hadde med meg en tekniker fra Raymarine forhandler uten at han fant egentlig årsak. Nå hadde jeg en test tur sist uke og nå kommer det på nytt opp "No signal ", så da får jeg ingen radar signal dessverre. Er det noen som har vært borti noe liknende ? Sitér dette innlegget Link to post
Fjellbonden Svart 18.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2013 Dere har kanskje allerede sjekket radarkabelens kontakt inne i antenna, denne kan irre etter en tid. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 18.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2013 Ligner på en situasjon jeg hadde. Sendte inn radomen og de skiftet en del. Ble bra etterpå Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 19.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 Dere har kanskje allerede sjekket radarkabelens kontakt inne i antenna, denne kan irre etter en tid. Ja, den er sjekket og den ser ok ut. Ligner på en situasjon jeg hadde. Sendte inn radomen og de skiftet en del. Ble bra etterpå Tok du det direkte med importør eller lokal forhandler ? Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 20.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2013 Måtte gjennom forhandler, som sendte til et autorisert test-senter. Men de kunne ikke teste den (min var for gammel for utstyret deres), men de antok hva feilen gjaldt og byttet en del - og de gjettet tydeligvis riktig for den ble bra igjen. Forsøkte å gå direkte på test-senteret, men måtte via forhandler. Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 20.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2013 Takk, jeg skal ta en prat med forhandler. Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 2.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2013 Dere har kanskje allerede sjekket radarkabelens kontakt inne i antenna, denne kan irre etter en tid. Hei låner denne litt kontakten min i radaren har irret i stykker . Er det noen som vet om det går ann å bare kjøpe kontakten og evt lodde slik at en slipper å dra ny kabel. Gjelder analog raymarine radar fra 2007. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.