BengtHø Startet 18.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 18.Mai.2013 (redigert) Hei. Er ute etter malnr. på kalesjen til min Rana 18 cab. fra 1977. Plasseringen av festepunktene/knappene for kalesjen kan variere noe fra årsmodel til årsmodel. Håper noen kan gi meg malnr. for akkurat denne årsmodelen, da jeg ønsker å bestille meg ny kalesje. Redigert 18.Mai.2013 av BengtHø (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 18.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2013 Har du hørt ed de om lager kalesjer? Fikk laget til min Silver Viking rundt 80 modell og de adde maler Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.