ezach Startet 18.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 18.Mai.2013 Lakkerte med 2-komponent Epifanes i dag. Fikk en overraskelse da jeg skulle fylle rullebrettet for tredje gang - ca. 1 time etter utblanding med herder: Bunnen i plastkoppen (rømmebeger) var etset vekk. Det gikk en del lakk til spille... Noen tips om hva slags materiale jeg bør benytte til utblanding av lakk og herder ved søndagens strøk to? :/ Sitér dette innlegget Link to post
-Luna- Svart 18.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2013 Brukte syltetøy glass virker fint, smelter ikke! Sitér dette innlegget Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375 Link to post
ezach Svart 18.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2013 Smart. Må bare finne et av typen "mini". Kilos-glassene stjeler vel litt for mye lakk pga stor avrenningsflate. Én burk med Epifanes til 500 spenn er knapt halvfull... Sitér dette innlegget Link to post
-Luna- Svart 18.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2013 Selv tar jeg vare på alle glass der har vært fetaost på. Passelig størrelse :-) Sitér dette innlegget Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375 Link to post
ezach Svart 18.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2013 ;) Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 18.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2013 Vanlig enkomponent Epifanes tar også rømmebeger. Det erfarte jeg for et par år siden da jeg hadde en ladning med tynnet lakk stående over natten. Bunnen var borte, og lakken hadde rent utover bordet og dryppet ned på putene. Tar ikke sjansen på å oppbevare annet en rømme i rømmebeger. Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
ezach Svart 18.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2013 Mitt beger sto på fordekket - heldigvis med en glossy Jotunkatalog under, så jeg fikk samlet opp det meste. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.