Christensen Startet 20.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2013 I forbindelse med oppussing av båten så ønsker jeg å få laget nye logoer til den! Noen som kan hjelpe med noe jeg kan levere til folieskjæremannen?? Bilde, datafil etc?? (Skarpnes 30) På forhånd takk! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Christensen Svart 22.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2013 Ingen som kan hjelpe med dette? Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Popeye70 Svart 22.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2013 Hva med Skarpnes Boats: Kalvetangen 1 , 4513 Mandal Telefon (+47) 38 26 46 50 Telefaks (+47) 38 26 23 65 Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Skarpnes 35 Svart 28.November Link til dette innlegget Svart 28.November Hei Kristensen nå er jo dette år og dag siden men fikk du tak i Skarpnes logo? Holder på med en Skarpnes 35 og hadde vært morro med en logo. Sitér dette innlegget Link to post
Skrulokk Svart 30.November Link til dette innlegget Svart 30.November Skarpnes 35 skrev On 28.11.2025 at 18.08: Hei Kristensen nå er jo dette år og dag siden men fikk du tak i Skarpnes logo? Holder på med en Skarpnes 35 og hadde vært morro med en logo. Christensen har dessverre ikke vært innlogget siden 2024 :/ Sitér dette innlegget Link to post
fredriksen Svart 30.November Link til dette innlegget Svart 30.November Hmmm..... det er vel en del Skarpnes båter som har Skarpnes logo på siden? Det har i alle fall jeg på vår Skarpnes 25 Weekender. Om ikke annet så kan du få et bilde av logoen dersom du ikke har noen selv. Du ser min logo på båten. Om det hjelper så kan jeg ta et bilde på nært hold av logoen. Ellers som kuriositet kan jeg nevne at dersom jeg forsto båtbyggeren korrekt, så lånte han logoen fra en nabobedrift, muligens var det en taksteinprodusent? :-) steinar Sitér dette innlegget Link to post
Princess40 Svart 30.November Link til dette innlegget Svart 30.November Hør med Dekaltrim i Sverige, om ikke de har kan de helt sikkert lage basert på bildet til fredriksen. https://www.dekaltrim.nu/webshop/Fordon/Båt/Logotyper-Dekorkit Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.