fernanda Startet 4.Mars.2005 Del på Facebook Startet 4.Mars.2005 Jeg har en Zodiac 260 cadet, m/ platedørk og en Mariner 4Hk. Begge er fra 1999, og pent/lite brukt. Jeg ønsker nå å investere i større gummijolle og lurer da på hvor mye jeg kan forlange for denne med motor, og gjerne pris på hver av delene også, dersom jeg må selge det enkeltvis. Takk! Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Suzuki Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 (redigert) Tipping fra min side: 5500 + 4000 som utropspris ? Litt "å gå på" er alltid kjekt. Forutsetter at sakene er i bra stand. Kjenner jeg deg rett, så er de akkurat det.. Suzuki Redigert 4.Mars.2005 av Suzuki (see edit history) Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Gunga Din Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 Vad skall du ha istellet Fernanda ? Rib o 6/9 hk ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
gruff Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 (redigert) 8000 for begge deler er etter min mening "riktig" pris. Motoren ligger på 2.500, 5.500 for båten. Men som det sies, er det kjekt å ha litt "å gå på" Redigert 4.Mars.2005 av gruff (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 4.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 Er på utkikk etter en større båt, skulle helst hatt en rib, men frykter den blir tung å slepe???? Har ikke daviter, så det er kanskje lurest å kjøpe en gummibåt igjen, slik at den kan løftes på dekk, ved behov???? Men en rib står høyest på ønskelista..... Har fått tilbud om en brukt 2000 modell Suzumar 310 gummibåt og 5Hk mariner til 10 lapper, vet ikke om det er et smart kjøp, men det er jo en mulighet. Motoren tror jeg blir liten, men den kan jo byttes ut mot en større etterhvert..., f.eks. 8 Hk. Du skal ikke selge Rib`en din da Suzuki....... Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Suzuki Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 Du skal ikke selge Rib`en din da Suzuki....... Alt jeg har, er tilsalgs ( med unntak av kona & jr. Bud mottas pr. IM Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Skipper Båtløs Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 Tenkte å selge min Accilles 280 (tror den er ca det) med 4 hk Johnson...litt eldre riktignok (sent 80 tall)for 3500,00...er kanskje for billig det da? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.