Stjernen ! Startet 21.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 21.Mai.2013 Hei ! Jeg trenger olje til denne HyDrive hydraulikken ! Det står noen typer olje jeg kan bruke,men brosjyren er så gammel så vet ikke om de har samme navn nå. Shell. tellus 37 Bp. hlp 32 gulf. mecanism lp32-Harmony 32 aw Chevron. Hydr oil32 Noen som evt vet hvor og hva slags olje jeg burde kjøpe?Jeg vet ikke åssen olje det har vært på fra før av...går det og blande de ? Finnes det noen grei olje på biltema el lign ? Sorry om jeg maser mye,vil bare være sikker.Lærer stadig noe nytt her på baatplassen ! Takk til alle som bidrar.. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 21.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2013 Biltema har en iso 32 hydraulikk olje, men er usikker på om de tallene du har i inlegget over betyr iso tall? Her er jeg på usikker grunn Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 22.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2013 (redigert) Ring eller bruk kontaktskjema her for å få rett olje. http://www.shell.no/about-our-website/contact-us/contact-customer-service.html På min kanne fra "HyDrive" står det Ultra 15, not for use in Hydrive "2000" seriea steering systems. mener jeg fikk den fra Seatronic. Redigert 22.Mai.2013 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Stjernen ! Svart 22.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2013 Skal prøve ringe og høre.Men skal også høre i en lokal båtbutikk.Overaskende lite kunnskap på ungdommen i kassa har på bensinstasjoner hehe ! Takker for link ! Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 22.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2013 Du kan bruke vanlig hydraulikkolje med iso 32 på denne slik som Bastard sa. Kan fint kjøpe den på biltema. Det er ikkje noko problem å blande desse oljetypene. Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 23.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2013 Takk for svar ! Og takk til mod som rettet opp beskrivelsen. Kan jeg bruke samme olje til hydraulikk flapsene bak på båten ? Kansje lage en ny tråd .... Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 23.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2013 Går helt sikkert fint med 32-olje der også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.