Jump to content

Lekkasje på slange til "tilting" av drev VP D4 260

roarfe

Recommended Posts

Denne har jeg vært igjennom. Håper du kan komme til uten å måtte dra fram motor. Hvis det er en 2008 mod. så kommer det vel an på datoen i 2008 (før 22.05.08) om du skal ha håp om å få det dekket. De er ikke akkurat storsinnet hos VP.

Jeg fikk det ikke dekket. Men kranglet meg fram til noen rabatter hos verkstedet.

Jeg skal få slangene byttet samtidig som de bytter eksosrøret (kampanje fra VP). Da må de uansett ha frem motoren i følge mitt VP - verksted. Jeg er fortsatt innenfor 5 års grensen... Jeg har oversendt bilder og VP-verksted skulle følge saken opp overfor VP. Så får jeg krysse fingrene for at de ordner det uten kostnader for meg...

En kompis byttet disse på en D4 260 2007 modell. Tok 3-4 timer, og mye av det var fundering på hvordan komme til osv.

Motor må ikke frem, men det er lovlig trangt. Måtte modifisere en fastnøkkel for å komme til mutteren på innsiden av skjoldet som VP har "murt" inne. Sikkert for å lage høye utskiftingskostnadder....

Om båten er under 5 år på datoen hadde jeg kjørt VP meget hardt og ikke gitt med ved første avslag :smash:

Mvh. SAP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...